d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 10 2008 10:01am
Quote (Flatulence @ Thu, Apr 10 2008, 03:59pm)
Iets wat waar is lijkt me geen discriminatie.


een gehandicapte hoeft helemaal niet slecht in diablo te zijn.


als hij z'n 2 benen mist. of mank loopt ofzo dan kan hij nog net zogoed diabloen als een ieder.
zo zijn er meer handicaps die totaal geen nadelige gevolgen hebben als het om internet-gaming gaat.



This post was edited by Hellskin on Apr 10 2008 10:02am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 10:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 01:21am)
das gewoone echt discriminatie..

dat vindt ik zo zielig.. reported.


lol..
Wat zal het reporten van zon post helpen?
Alsof hier op et forum niet genoeg word gepost over dat soort dingen?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:16am
Quote (Hellskin @ Thu, Apr 10 2008, 06:01pm)
een gehandicapte hoeft helemaal niet slecht in diablo te zijn.


als hij z'n 2 benen mist. of mank loopt ofzo dan kan hij nog net zogoed diabloen als een ieder.
zo zijn er meer handicaps die totaal geen nadelige gevolgen hebben als het om internet-gaming gaat.
Oh serieus? daarom zei ik ook context. Denk je nou echt dat AverageJoe mensen zonder tenen bedoelde? Tja, als je echt wil huilen dan kun je je interpretatie naar gelang aanpassen.

Trouwens, baddie nam verlichting ook wel heel erg letterlijk....

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:22am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:16)
Oh serieus? daarom zei ik ook context. Denk je nou echt dat AverageJoe mensen zonder tenen bedoelde? Tja, als je echt wil huilen dan kun je je interpretatie naar gelang aanpassen.

Trouwens, baddie nam verlichting ook wel heel erg letterlijk....


Er was geen context als je de helegroep in het algemeen noemt
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 06:22pm)
Er was geen context als je de helegroep in het algemeen noemt
Zoek het woord 'context' op in de dikke vandale. Er is altijd een context.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:26am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:24)
Zoek het woord 'context' op in de dikke vandale. Er is altijd een context.


alle mensen die bob heten zijn idioten.


maarja WELKE CONTEXT BEDOEL IK HE !!!

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 10:27am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:31am
God... ik geef het op.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:33am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:31)
God... ik geef het op.


zoals ik al zei...


vraag aan hem de context maar zoals het er nu staat kun jij zeggen wat je wilt, het is discriminatie.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 10 2008 10:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 17:33)
zoals ik al zei...


vraag aan hem de context maar zoals het er nu staat kun jij zeggen wat je wilt, het is discriminatie.


Myoop.

Zoek daar de context maar eens bij.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:37am
Quote (Flatulence @ Thu, Apr 10 2008, 06:31pm)
God... ik geef het op.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll