Quote (Hellskin @ Thu, Apr 10 2008, 06:01pm)
een gehandicapte hoeft helemaal niet slecht in diablo te zijn.
als hij z'n 2 benen mist. of mank loopt ofzo dan kan hij nog net zogoed diabloen als een ieder.
zo zijn er meer handicaps die totaal geen nadelige gevolgen hebben als het om internet-gaming gaat.
Oh serieus? daarom zei ik ook context. Denk je nou echt dat AverageJoe mensen zonder tenen bedoelde? Tja, als je echt wil huilen dan kun je je interpretatie naar gelang aanpassen.
Trouwens, baddie nam verlichting ook wel heel erg letterlijk....