Quote (Apachai @ Fri, 11 Apr 2008, 13:28)
Naja, ik geloof niet dat de maatschappij er voor betaald..
Maargoed, dat is niet alleen met blowen, ook met gewoon roken

Denk je dat je die operaties geheel zelf betaald?
Nee: daar komt de ziekenkas in tussen met geld afkomstig van de belastingbetaler.
Quote (CorvX @ Fri, 11 Apr 2008, 15:10)
Het zelfde heb je met roken, en waarom zou de "maatschappij" ervoor opdraaien?
Als je rookt is het altijd nog je eigen keuze, als je er ziek van wordt dan is het wel je eigen schuld.
Maar betalen we daarom niet elke maand die verplichte verzekeringen?
Hetzelfde met tabak roken, inderdaad.
De kosten aan operaties zijn groter dan de belasting die je zelf jarenlang betaald.
Quote (Zompy @ Fri, 11 Apr 2008, 15:13)
Boven de 16....
Lees jij überhaupt iets voor je je gebruikelijke overbodige bericht plaatst?
Voor alle duidelijkheid: die vraag hoef je niet te beantwoorden.