Quote (�?NNI @ Sat, 22 Mar 2008, 15:35)
Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeëerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.
Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).
het topic waarin ik ze poste ging over tattoos.... sukkel
ik heb nog nooit iemand met fysiek geweld bedreigd, fysiek geweld hahaha trouwens..
ik maak me niet druk ik reageer voor een +1 en omdat ik dat leuk vind
wat ik post is mijn zaak als je er niets mee te maken wilt hebben tyf dan op
dat is gewoon echt achterlijk gezegd een mening vormen over zaken waar ik niets vanaf weet? ik zeg men mening ik noem geen feiten, sukkel..
zal me vriendin leuk vinden ^^ van dat homo gedoe
aub verwar me niet met jezelf.. jij zit nog in de kast en ik zal er nooit inzitten of uitkomen..
wederom bewijs je weer dat je echt een sukkel bent.. ??NNI -.- ha
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 24 2008 08:10pm