d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 22 2008 01:02pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, Mar 22 2008, 03:43pm)
Streelt m'n ego deze thread!


Zonder multi votes zou je winnen, en daar gaat 't uiteindelijk om, ja toch?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 22 2008 02:18pm
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, Mar 22 2008, 08:02pm)
Zonder multi votes zou je winnen, en daar gaat 't uiteindelijk om, ja toch?


bwa, vind het wel grappig dat sommigen echt moeite doen om te winnen :-)

OOOOOOOOH, ik heb nieuwe foto's van een festje genaamd : Bal marginal!
Ik weet wel nog niet zo zeker of het verstandig zou zijn om er eentje te posten.

This post was edited by Ov2rkill on Mar 22 2008 02:24pm
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 22 2008 03:14pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, Mar 22 2008, 08:18pm)
bwa, vind het wel grappig dat sommigen echt moeite doen om te winnen :-)

OOOOOOOOH, ik heb nieuwe foto's van een festje genaamd : Bal marginal!
Ik weet wel nog niet zo zeker of het verstandig zou zijn om er eentje te posten.


Haha, beschrijf ze, dan kunnen we mee beslissen. tongue.gif
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
Mar 24 2008 05:19am
Een ander van deze zoals ...

IK! biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 06:26am
Quote (Iris @ Mon, Mar 24 2008, 11:19am)
Een ander van deze zoals ...

IK! biggrin.gif


you didt some bad things, nu ga ik niet meer op je stemmen sad.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 09:35am
een ander: Gewoon_Divine biggrin.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:51am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 03:35pm)
een ander: Gewoon_Divine biggrin.gif


en waar kunnen we je foto vinden?
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Mar 24 2008 07:22pm
wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 24 2008 08:09pm
Quote (�?NNI @ Sat, 22 Mar 2008, 15:35)
Zoals ik al zei: het maakt niet veel uit of je nog reageert. Nu je dat toch gedaan hebt, zie ik dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
Je probeert, maar je faalt. Je probeert me te beledigen op basis van: 1) een zogenaamde ontkenningsfase 2) de manier waarop ik Nederlands typ 3) mijn nationaliteit, aangevuld door slappe scheldwoorden als 'bakakte kutaap'. Hou je groene vingers van dat soort taalcreativiteit.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om jou te beledigen. Beledigen is voor pubers. Bovendien doe jij al 't werk al.
1) Je post foto's van je halfnaakte, getepelpiercete, getatoeëerde, door acne getroffen zelve op een internet forum.
2) Bedreigt mensen op een internet forum met fysiek geweld.
3) Je maakt je duidelijk druk wanneer er iets negatiefs over je gezegd wordt.
4) Post persoonlijke problemen op 'n internet forum.
5) Tracht toch telkens weer een mening te vormen over zaken waar je niets vanaf weet. Je staat vervolgens niet open voor kritiek, maar gelooft blindelings in je eigen onzin.

Dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je Nederlands typt, je nationaliteit en de homoseksuele gevoelens die je onderbewustzijn verdringt (R.I.P. FREUD).


het topic waarin ik ze poste ging over tattoos.... sukkel
ik heb nog nooit iemand met fysiek geweld bedreigd, fysiek geweld hahaha trouwens..
ik maak me niet druk ik reageer voor een +1 en omdat ik dat leuk vind
wat ik post is mijn zaak als je er niets mee te maken wilt hebben tyf dan op
dat is gewoon echt achterlijk gezegd een mening vormen over zaken waar ik niets vanaf weet? ik zeg men mening ik noem geen feiten, sukkel..

zal me vriendin leuk vinden ^^ van dat homo gedoe

aub verwar me niet met jezelf.. jij zit nog in de kast en ik zal er nooit inzitten of uitkomen..

wederom bewijs je weer dat je echt een sukkel bent.. ??NNI -.- ha

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 24 2008 08:10pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 25 2008 06:33am
sneak peak van het 'bal marginal' feestje!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll