d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev167891013Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:33pm)
haha als ik wil zeg ik dat gewoon, man..


Kan ook.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 12:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 20:33)
haha als ik wil zeg ik dat gewoon, man..


Dan laat ze je alleen terwijl jij hem weer uit de broek haalt voor een avontuur?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:38pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Mar 19 2008, 07:37pm)
Dan laat ze je alleen terwijl jij hem weer uit de broek haalt voor een avontuur?


Uit de tuinbroek natuurlijk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:39pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:38)
Uit de tuinbroek natuurlijk.


wink.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 12:40pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:22)
Tel je kind mee als soa?


Sexueele overdraagbare aandoening was 't toch? Dan is een kind zeker een soa..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:41pm
Quote (CorvX @ Wed, Mar 19 2008, 07:40pm)
Sexueele overdraagbare aandoening was 't toch? Dan is een kind zeker een soa..


Ik wist 't!
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:42pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:41pm)
Ik wist 't!


hmm. ok
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:44pm
een kind een aandoening noemen vindt ik wel erg cru
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:44pm)
een kind een aandoening noemen vindt ik wel erg cru


tenzij je ze niet wil
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:47pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:44pm)
een kind een aandoening noemen vindt ik wel erg cru


En als je nu zon lastpak krijgt?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891013Next
Closed New Topic New Poll