Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 23:21)
nee nog niet, maar denk op me 20ste:P nee grapje (ff grap voor wss:P ga ik zelfde als koen doen met die weddeschap om langer te kunnen leven:P)
maar nederland heeft niet zo veel acholisten ofwel?
Nederland heeft ZAT alcoholisten.
This post was edited by CorvX on Mar 20 2008 06:54pm