d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 19 2008 12:06pm
ga dit uitvechte in een game ofzo....
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:07pm
omg ohmy.gif

ik ga mijn leven beteren Jurgen en ga hard werken om minder te spammen en toch die t_T te verdienen !!

santa.gif


+1
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:08pm
Quote (ADHDMusic @ Wed, Mar 19 2008, 07:06pm)
ga dit uitvechte in een game ofzo....


OMG! PVP!

Komt hij in aanmerking, Eric?

This post was edited by Skulvar on Mar 19 2008 12:09pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:09pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:08)
OMG! PVP!

Komt hij in aanmerking, Eric?


hij zei "een game" en niet diablo dus, nee niet echt nee sad.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:09pm)
hij zei "een game" en niet diablo dus, nee niet echt nee sad.gif


Keke, even testen.

Quote (ADHDMusic @ Wed, Mar 19 2008, 07:06pm)
ga dit uitvechte in een game ofzo....


Zoals?

This post was edited by Skulvar on Mar 19 2008 12:10pm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 19 2008 12:12pm
hm , begin feargod te missen , deze topic kan maar beter geclosed worden , het is wel duidelijk dat de muziek en dans niet in de smaak valt , en het topic dient nu enkel toch maar voor het spammen en posthunten van het uitschot van dutch forum

dutch forum heeft nieuwe mod nodig en snel
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:13pm
Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Mar 2008, 19:12)
hm , begin feargod te missen , deze topic kan maar beter geclosed worden , het is wel duidelijk dat de muziek en dans niet in de smaak valt , en het topic dient nu enkel toch maar voor het spammen en posthunten van het uitschot van dutch forum

dutch forum heeft nieuwe mod nodig en snel


Zompy wil wel, zullen we hem voorstellen bij njaguar?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:13pm)
Zompy wil wel, zullen we hem voorstellen bij njaguar?


Sure.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 19 2008 02:33pm
wat the fuck is dit voor vage dans?

ik vond jumpen al niets, een dans voor oerang oetangs met adhd, maar dit is een dans voor mongolen met een iq dat lager is dan gemiddeld voor iemand met het syndroom van down..........

ubergay
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 02:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 19:13)
Zompy wil wel, zullen we hem voorstellen bij njaguar?

Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:14)
Sure.


Lol, dankje, omdat je me hebt voorgesteld geef ik jou iets minder snel warns tongue.gif

This post was edited by Zompy on Mar 19 2008 02:37pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll