Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 20 2008, 09:57pm)
Jij verliest dus hard
Ah dus ik zou m'n haar moeten afdoen en het met gel bewerken zoals de rest.
Cool man! Je zou me dan eens moeten zien 4 jaar geleden, volledig je ding man!
I Rule!
Wacht, dan kies ik deze als entry!
Ik ben degene met het pintje.
This post was edited by Ov2rkill on Mar 20 2008 04:42pm