d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 20 2008 04:38pm
Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 20 2008, 09:57pm)
Jij verliest dus hard


Ah dus ik zou m'n haar moeten afdoen en het met gel bewerken zoals de rest.
Cool man! Je zou me dan eens moeten zien 4 jaar geleden, volledig je ding man!

I Rule!

Wacht, dan kies ik deze als entry!
Ik ben degene met het pintje.


This post was edited by Ov2rkill on Mar 20 2008 04:42pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 21 2008 04:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 18:23)
dus het was wel de bedoeling?


..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 21 2008 06:57am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Mar 20 2008, 11:38pm)


Boe boe!

win xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 21 2008 06:57am
Quote (JurK. @ Fri, 21 Mar 2008, 11:44)
..


...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:00am
Oooh, oooh, I am winning!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 21 2008 07:01am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:00pm)
Oooh, oooh, I am winning!


multi noob
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:08am
Quote (Demonsangel @ Fri, Mar 21 2008, 02:01pm)
multi noob


Haha, nee, een vote van mezelf en eentje van bbdg.
Ik heb m'n multi er niet bij gehaald, maar hey, niet zon verkeerd idee! tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll