d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 11:32am
Quote (Zompy @ Sun, Mar 2 2008, 04:23pm)
Ze blaffen en lopen voor je voeten....


Member
Posts: 4,429
Joined: Nov 11 2007
Gold: 9,214.50
Mar 3 2008 01:10pm
Neem Zo Één Als Mij heart2.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 3 2008 01:10pm
Quote (Toasts @ Mon, 3 Mar 2008, 18:14)
Als je ze overal meeneemt raad ik een border collie aan, je moet er wel veel aandacht aan besteden maar is toch zo'n intelligent ras. heart.gif


Dat is mischien ook wel een idee ja, zijn ook super mooie honden.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 01:12pm


echt zon hond voor forumnerdjes
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 3 2008 01:14pm
Quote (Toasts @ Mon, 3 Mar 2008, 19:14)
Als je ze overal meeneemt raad ik een border collie aan, je moet er wel veel aandacht aan besteden maar is toch zo'n intelligent ras. heart.gif


Die zijn teringdruk en moeten rennen als een gek. Leuk voor de boerderij, maar in de stad vind ik het zielig.

Een collie daarentegen = top.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 3 2008 01:18pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 3 Mar 2008, 20:14)
Die zijn teringdruk en moeten rennen als een gek. Leuk voor de boerderij, maar in de stad vind ik het zielig.

Een collie daarentegen = top.


Ja ik heb ff gegoogled en denk dat je gelijk heb met dat boerderij gebeuren.

Quote (Leverpasteitje @ Mon, 3 Mar 2008, 20:10)
<SPAN style="COLOR: orange">Neem Zo Één Als Mij heart2.gif
http://i25.tinypic.com/2wmex74.jpg


wat is dat voor hond?



Zat trouwens ook eerder al te denken aan een dalmatier achtige hond, maar denk niet dat 't ehm gaat worden hehe.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 3 2008 01:22pm
Quote (CorvX @ Mon, 3 Mar 2008, 20:18)
wat is dat voor hond?



Zat trouwens ook eerder al te denken aan een dalmatier achtige hond, maar denk niet dat 't ehm gaat worden hehe.


Volgens mij labrador....
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 3 2008 01:26pm
Quote (Zompy @ Mon, 3 Mar 2008, 20:22)
Volgens mij labrador....


ah ok, ja dacht wel aan zoiets maar is vaak moeilijk te zeggen als ze nog puppy's zijn. ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 3 2008 01:31pm
Quote (CorvX @ Mon, 3 Mar 2008, 20:26)
ah ok, ja dacht wel aan zoiets maar is vaak moeilijk te zeggen als ze nog puppy's zijn. ^^


Lol, ik weet het niet zeker hoor ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 02:36pm


This post was edited by AfterShock on Mar 3 2008 02:36pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll