d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kamervragen > Nieuwe Plaat Van Lange F & Baas B
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 12:28pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, Feb 27 2008, 03:53pm)
LOLLLLL
en ik dacht dat ik niet gespierd was.
ik heb nog meer buikspier/borstspier/armspier als bbdg.
briliant gewoon. deze foto ga ik opslaan.

to note.

-1 voor je merkleauze boxers
en -1 voor je ''bleed''? broek
biggrin.gif EMOOO


Tering zeg, dat je mensen daar op beoordeeld. sleep.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 1 2008 12:50pm
Quote (Zompy @ Thu, Feb 28 2008, 10:01am)
Is wasbeertje manlijk of vrouwlijk?


Geen van bijde lol..
Onslachtig smile.gif
Banned
Posts: 21
Joined: Feb 29 2008
Gold: 0.00
Mar 1 2008 03:25pm
Quote (Skulvar @ Sat, Mar 1 2008, 06:28pm)
Tering zeg, dat je mensen daar op beoordeeld. sleep.gif


ik vond het bij bbdg, onze grootste patser hier in dutch forums, wel toepasselijk.

Quote (Apachai @ Sat, Mar 1 2008, 06:50pm)
Geen van bijde lol..
Onslachtig smile.gif


hahah die is leuk1!!

@ zompy, ik ben een vrouw en ik heb een foto van mezelf als ava voor extra donaties *apachai style*

This post was edited by OverRedenHondje on Mar 1 2008 03:26pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 1 2008 03:32pm
Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:25pm)
ik vond het bij bbdg, onze grootste patser hier in dutch forums, wel toepasselijk.

Heeft d'r geen fuck mee te maken, ik vind het gewoon heel erg triest als je echt zo denkt.

Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:25pm)
hahah die is leuk1!!

@ zompy, ik ben een vrouw en ik heb een foto van mezelf als ava voor extra donaties *apachai style*


Klopt ja, Apachai loopt er natuurlijk ook gruwelijk mee te koop voor donaties, hé?

This post was edited by Skulvar on Mar 1 2008 03:42pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll