Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:25pm)
ik vond het bij bbdg, onze grootste patser hier in dutch forums, wel toepasselijk.
Heeft d'r geen fuck mee te maken, ik vind het gewoon heel erg triest als je echt zo denkt.
Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:25pm)
hahah die is leuk1!!
@ zompy, ik ben een vrouw en ik heb een foto van mezelf als ava voor extra donaties *apachai style*
Klopt ja, Apachai loopt er natuurlijk ook gruwelijk mee te koop voor donaties, hé?
This post was edited by Skulvar on Mar 1 2008 03:42pm