Quote (AfterShock @ Sat, Feb 23 2008, 10:08am)
Sorry hoor maar wat een rare poll en wat moet dit op een gaming forum? o.O
dat heet meningen van mensen vragen in het onzin gedeelte

maja, ik blijf er bij : nederland stuurt troepen om vriendjes te blijven, wat de WOII betreft, ok, hun hebben ons geholpen ONS land vrij te maken, en andere landen.. maar waarom zouden wij MOETEN helpen met het doden veroveren van andere landen ??? En ik blijf er bij : er zijn te veel moskeeën en moslims en marokanen en turken in Nederland.. Nederland is Nederland en dan kan iemand Nederlands praten, en niet alleen Turks o.i.d. terwijl ze een Nederlands paspoort hebben..