☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev
1
6
7
8
9
10
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2053
Replies: 123
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#71
Feb 17 2008 05:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 17 Feb 2008, 12:34)
Dan heb je geen serieuze gedueld en dan is het het goed voelen niet waard.
Duidelijke taal!
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#72
Feb 17 2008 05:57am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 12:34pm)
Dan heb je geen serieuze gedueld en dan is het het goed voelen niet waard.
Zijn al je nl 49's terug? of zweven er nog wat rond in de middle of nowhere
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#73
Feb 17 2008 06:24am
Quote (Demonsangel @ Sun, 17 Feb 2008, 13:57)
Zijn al je nl 49's terug? of zweven er nog wat rond in de middle of nowhere
Geen idee. Volgens mij is mijn kicker weg, maar de rest terug.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#74
Feb 17 2008 09:48am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 11:23am)
Omdat je niet man genoeg bent, geef het maar toe.
lawl
hebw el ep gespeeld
en ik tvt
en 1v1
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#75
Feb 17 2008 10:25am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 17:48)
lawl
hebw el ep gespeeld
en ik tvt
en 1v1
MLD > ep.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#76
Feb 17 2008 10:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 04:25pm)
MLD > ep.
lol
wat is er nou leuk aan 49
wat maakt het bijzonder?
de_krikke
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold
:
1,671.80
#77
Feb 17 2008 10:45am
Paladin zou ik makkelijkst noemen...
Weinig ervaring met andere chars eigenlijk..
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#78
Feb 17 2008 10:45am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 17 2008, 05:38pm)
lol
wat is er nou leuk aan 49
wat maakt het bijzonder?
spelen zonder hr's, dus zonder te zotte rw's die bvb teleport geven.
Dus eigenlijk met een char spelen die alleen zijn eigen spells heeft.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#79
Feb 17 2008 10:49am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:10)
lol
RIP_TheJSus heeft zelfs grief/exile op zijn hmmrdin
ga maar kijken in zijn guild
als je mensen op "een hammerdin" killed zonder hammers te gebruiken of er ook maar aan te denken ben je geen hammerdin in dat duel..
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#80
Feb 17 2008 10:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 17 Feb 2008, 17:49)
als je mensen op "een hammerdin" killed zonder hammers te gebruiken of er ook maar aan te denken ben je geen hammerdin in dat duel..
Als je in een gesprek met iemand je penis niet laat zien, ben je immers ook geen man in dat gesprek.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact