d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Beste Char Op Diablo > Voor Pvp , Voor Pub En 1on1
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 17 2008 05:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 17 Feb 2008, 12:34)
Dan heb je geen serieuze gedueld en dan is het het goed voelen niet waard.


Duidelijke taal!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 17 2008 05:57am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 12:34pm)
Dan heb je geen serieuze gedueld en dan is het het goed voelen niet waard.


Zijn al je nl 49's terug? of zweven er nog wat rond in de middle of nowhere
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 06:24am
Quote (Demonsangel @ Sun, 17 Feb 2008, 13:57)
Zijn al je nl 49's terug? of zweven er nog wat rond in de middle of nowhere


Geen idee. Volgens mij is mijn kicker weg, maar de rest terug.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 17 2008 09:48am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 11:23am)
Omdat je niet man genoeg bent, geef het maar toe.


lawl
hebw el ep gespeeld wink.gif
en ik tvt
en 1v1 wink.gif

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 17 2008 10:25am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 17 Feb 2008, 17:48)
lawl
hebw el ep gespeeld wink.gif
en ik tvt
en 1v1 wink.gif


MLD > ep.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 17 2008 10:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Feb 17 2008, 04:25pm)
MLD > ep.


lol
wat is er nou leuk aan 49
wat maakt het bijzonder?
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Feb 17 2008 10:45am
Paladin zou ik makkelijkst noemen...

Weinig ervaring met andere chars eigenlijk..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 17 2008 10:45am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 17 2008, 05:38pm)
lol
wat is er nou leuk aan 49
wat maakt het bijzonder?


spelen zonder hr's, dus zonder te zotte rw's die bvb teleport geven.
Dus eigenlijk met een char spelen die alleen zijn eigen spells heeft.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 17 2008 10:49am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 16 Feb 2008, 10:10)
lol
RIP_TheJSus heeft zelfs grief/exile op zijn hmmrdin

ga maar kijken in zijn guild wink.gif


als je mensen op "een hammerdin" killed zonder hammers te gebruiken of er ook maar aan te denken ben je geen hammerdin in dat duel..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 17 2008 10:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 17 Feb 2008, 17:49)
als je mensen op "een hammerdin" killed zonder hammers te gebruiken of er ook maar aan te denken ben je geen hammerdin in dat duel..


Als je in een gesprek met iemand je penis niet laat zien, ben je immers ook geen man in dat gesprek.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll