d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Doe Je ... > als je beste vriend zegt dat
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Mar 3 2006 03:17pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, Mar 3 2006, 09:05pm)
Quote (Alucard87 @ Fri, Mar 3 2006, 09:03pm)
Ga ik even terug naar de voteopties als jullie het niet erg vinden =)

Zou het persoonlijk niet erg vinden....maar ik zou er wel een vreemd gevoel bij hebben..
vies misschien ja...en denk dat ik er toch automatisch minder mee zou gaan opschieten...
Misschien went het na tijd, maar het is een heel raar idee....vooral als je diegene al een lange tijd kent...

waarom zou er ook eigenlijk iets moeten veranderen, die persoon was al zo voordat hij het bekende, ook vindt ik het ook niet echt een wereldschok smile.gif

Mja, het idee van homo zijn schrikt mij af...waardoor ik sneller iets zal hebben van...oh ik ga toch maar naar die dan naar hem(geen bewuste keuze omdat die homo
is...) Ik zal me toch ongemakkelijker voelen als ik bij hem in de buurt ben...

Voor de rest heb ik vrij weinig tegen homo's zelf(hoewel ik het wel beschouw als een geestelijke ziekte<--word ik vast voor geflamed wink.gif) zolang ik er zelf niet te veel mee te maken krijgt...op het werk wel eens een paar homo's gekregen...maja, dat waren van die overduidelijke wijven, weer een totaal ander verhaal wink.gif
Member
Mar 3 2006 03:23pm
ik heb of geprobeerd uit te leggen dat ik heb ervaren dat vrouwen in het algemeen de boven besproken ingesteldheid hebben.

tuurlijk zijn er vrouwen die continu iemand achterop willen maar de meeste vrouwen willen liever liefde.

met niet helder bedoel ik:

mentaal moe, aangezien ik griep heb en vandaag veel problemen moest oplossen van andere op mijn werk smile.gif

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 03:39pm
Member
Mar 3 2006 03:26pm
om op onze discussie terug te komen alucard:

je hebt gelijk, maar niet helemaal.

het is aangetoond dat homo sexualiteit gedeeltelijk wordt veroorzaakt door een proces in de hersenen, hoe dit precies zit weet ik echter niet meer aangezien het een tijd geleden is dat ik de stof hebt behandeld.

maar het is zeker geen ziekte, aangezien homo sexualiteit ook in het rijk van dieren voorkomt. het is wellicht een anomalie.

This post was edited by The-Sorrow on Mar 3 2006 03:27pm
Member
Mar 3 2006 03:58pm
Quote (The-Sorrow @ Fri, 3 Mar 2006, 22:23)
ik heb of geprobeerd uit te leggen dat ik heb ervaren dat vrouwen in het algemeen de boven besproken ingesteldheid hebben.

Jongen, dat heb je helemaal niet proberen uitleggen. Je insinueerde dat ik geen vriendin zou hebben omdat ik niet hetzelfde ervaar/ervaarde dan jij en omdat je er dus vanuit ging dat elke vrouw met dezelfde ingesteldheid rondloopt. Yeah right.

tuurlijk zijn er vrouwen die continu iemand achterop willen maar de meeste vrouwen willen liever liefde.

Ok. Bij deze geef je dan toe dat het fout is ervan uit te gaan dat ongeacht of je weet dat mannen meer behoefte hebben aan seks dan vrouwen je toch een relatie kunt hebben, zoals je aanhaalde in een van je eerste posts door te insinueren dat ik geen vriendin zou hebben. Hoera.

met niet helder bedoel ik:

mentaal moe, aangezien ik griep heb en vandaag veel problemen moest oplossen van andere op mijn werk smile.gif

Ok. Ik dacht dat je iets anders bedoelde.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 3 2006 04:57pm
Bah, sorry jongens. Ik heb wat door KijK's zitten neuzen maar ben er niet in geslaagd om het onderzoek waar ik het over had te vinden.

The-Sorrow, omdat het ook in het dierenrijk voorkomt kan het nog wel een ziekte zijn. AIDS komt ook voor bij apen. icon_pointl.gif ATTENTIE!! ik bedoel hier niets mee, laat dat duidelijk zijn.
Member
Gold: 1.00
Mar 3 2006 07:08pm
Ik vraag me af hou oud de topicstarter is, ik zie veel fouten in spelling en de reacties van hem ook, maargoed ,wou et ff zeggen tongue.gif
Member
Gold: 0.48
Mar 4 2006 02:26am
Quote (Lude_Speed @ Sat, 4 Mar 2006, 02:08)
Ik vraag me af hou oud de topicstarter is, ik zie veel fouten in spelling en de reacties van hem ook, maargoed ,wou et ff zeggen tongue.gif

Bij jou zie ik anders ook genoeg spellingsfouten..
Member
Mar 4 2006 05:17am
Quote (xepolite @ Fri, Mar 3 2006, 10:57pm)
Bah, sorry jongens. Ik heb wat door KijK's zitten neuzen maar ben er niet in geslaagd om het onderzoek waar ik het over had te vinden.

The-Sorrow, omdat het ook in het dierenrijk voorkomt kan het nog wel een ziekte zijn. AIDS komt ook voor bij apen. icon_pointl.gif ATTENTIE!! ik bedoel hier niets mee, laat dat duidelijk zijn.

ja maar aids behoort tot de retro virussen en van homo sexualiteit is niet aangetoont dat het een ziekte is, slechts een afwijking van een bepaalde gen.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Mar 4 2006 06:23am
Quote (The-Sorrow @ Sat, 4 Mar 2006, 12:17)

ja maar aids behoort tot de retro virussen en van homo sexualiteit is niet aangetoont dat het een ziekte is, slechts een afwijking van een bepaalde gen.

Ja klopt, maar wanneer iets zowel in het dierenrijk als bij mensen voorkomt kan het nog wel steeds een ziekte zijn wink.gif
Maar is het al vastgesteld dat het werkelijk om een afwijkend gen gaat?

Hij is dyslexies. Zoals doggy-style al aangehaald heeft; Haal eerst de balk uit je eigen oog, dan kun je scherp genoeg zien om de splinter weg te halen die in het oog van de ander zit.

This post was edited by xepolite on Mar 4 2006 06:25am
Member
Mar 4 2006 06:33am
Quote (xepolite @ Sat, Mar 4 2006, 12:23pm)
Quote (The-Sorrow @ Sat, 4 Mar 2006, 12:17)

Ja klopt, maar wanneer iets zowel in het dierenrijk als bij mensen voorkomt kan het nog wel steeds een ziekte zijn wink.gif
Maar is het al vastgesteld dat het werkelijk om een afwijkend gen gaat?

Hij is dyslexies. Zoals doggy-style al aangehaald heeft; Haal eerst de balk uit je eigen oog, dan kun je scherp genoeg zien om de splinter weg te halen die in het oog van de ander zit.

ja, op grond van verschillende testen bij mensen die verklaarden homo of lesbiene te zijn hebben ze testen gedaan waaruit bleek dat verschillende genen anders waren dan bij hetero, ook werd hiermee bewezen dat je al voorkeur hebt voor het ander geslacht vanaf de dag dat je werd geboren.

maar dan moet ik er wel bijzeggen dat dat gen niet de enigste veroorzaker is er zijn ook bepaalde omstandigheden die dat kunnen bepalen maar 1 van de elementen is niet genoeg om het te bepalen.

This post was edited by The-Sorrow on Mar 4 2006 06:37am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll