Quote (�?NNI @ Fri, Mar 7 2008, 01:45pm)
Die is nog niet uit.
Wel te vinden op het internet hoor.

Gister was ik in Hedon.
Kubus & bangbang & Steen live gezien. Steen is echt een mafkees.
K&BB was wel hip & het zogenaamde ''toetje'' was ook hip. Dat bestond uit Sticks/Typhoon/Rico/Blaxtar die gingen freestylen/rappen op andere biets/dansen op de producer van ''natuurlijk'' en ''brand los'' van ty's album.
Maten hebben met BangBang en Blax gepraat. Ze schijnen heel chill te zijn. Ik was toen helaas al onderweg naar huis. =(