d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 4 > A Topic About Music, Without Any Spam.
Prev167891020Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Mar 9 2008 11:36am
gratis maar zeker de moeite

http://www.paxandpry.com/


en snoop dogg enzo das commerciele kankerzooi das geen hiphop,das hooguit troep,maar das mijn mening
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 9 2008 01:18pm
Heb even snel geluisterd, maar ik vind Pax & Pry niet echt geweldig. : /


Strik Je Veter. tongue.gif

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 9 2008 01:30pm
Quote (�?NNI @ Fri, Mar 7 2008, 01:45pm)
Die is nog niet uit.
Wel te vinden op het internet hoor. wink.gif

Gister was ik in Hedon.
Kubus & bangbang & Steen live gezien. Steen is echt een mafkees.

K&BB was wel hip & het zogenaamde ''toetje'' was ook hip. Dat bestond uit Sticks/Typhoon/Rico/Blaxtar die gingen freestylen/rappen op andere biets/dansen op de producer van ''natuurlijk'' en ''brand los'' van ty's album.

Maten hebben met BangBang en Blax gepraat. Ze schijnen heel chill te zijn. Ik was toen helaas al onderweg naar huis. =(
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 9 2008 02:04pm
Ik walg van de naam "Blaxtar" op een of andere manier...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 11 2008 03:29am


die is vetter.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 11 2008 07:07am
"Nog 1x helemaal kapot te gaan!" Klinkt geweldig biggrin.gif

Z-W-O dubbel L E tongue.gif

Edit:

Even wat Cypress Hill uit de shoenendoos gehaald biggrin.gif



This post was edited by Shinobi-tlo on Mar 11 2008 07:20am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 11 2008 09:04am
Quote (JWT @ Tue, 11 Mar 2008, 10:29)
http://www.youtube.com/watch?v=qkHc-VGXcac

die is vetter.


Die is echt niks...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 11 2008 12:51pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 11 2008, 03:04pm)
Die is echt niks...
Vind jij.

Als je bij een van die optredens bent geweest, weet je wel hoe FOCKIN vet dat is. Die ervaring maakt zo'n clip alleen maar vetter.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 11 2008 02:28pm
Inderdaad, vooral bij Jawat! is dat gewoon heerlijk. tongue.gif



Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 13 2008 06:18pm
http://youtube.com/watch?v=QERaguIRaks

Ik was onlangs op dit nummer gewezen, pritty old skool jo ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891020Next
Closed New Topic New Poll