d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Geert Wilders Een Grap?
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 9 2008 11:07am
Quote
en verlichting ja ik zie de kerk al doneren aan de bouw van de nieuwste kerncentrale..


Oh mijn god, zeg alsjeblieft dat dat een redelijk goede grap was.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 11:08am
Quote (Flatulence @ Sat, 9 Feb 2008, 18:07)
Oh mijn god, zeg alsjeblieft dat dat een redelijk goede grap was.


doen ze dat echt dan?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 9 2008 11:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 07:08pm)
doen ze dat echt dan?
Zoek maar eens op, 'de verlichting'.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 11:14am
Quote (Flatulence @ Sat, 9 Feb 2008, 18:09)
Zoek maar eens op, 'de verlichting'.


en je punt?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 9 2008 11:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 07:14pm)
en je punt?
Denk je nou echt dat het over licht gaat?

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 9 2008 11:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 9 Feb 2008, 18:14)
en je punt?


- Heb je het opgezocht?
- Weet je wat de verlichting is?
- Probeer dat te koppelen aan je eerder gemaakte opmerking.
- Filosofeer dan eens over hetgeen je hier typte:
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 9 Feb 2008, 18:07)
wat doe je, dom?


- Zoek dan het woord zelfreflectie op.
- Ga dan weer tuinen aanleggen.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 11:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 04:53pm)
en verlichting ja ik zie de kerk al doneren aan de bouw van de nieuwste kerncentrale..

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
@wemy, is je avatar geen ''gestapo logo''?

This post was edited by Wasbeertje on Feb 9 2008 11:20am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 9 2008 11:29am
Quote (Wasbeertje @ Sat, 9 Feb 2008, 18:19)
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
@wemy, is je avatar geen ''gestapo logo''?


Gestapo had geen logo.
De adelaar is gewoon een symbool van Duitsland.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 11:51am
ik had net dit plaatje gezien en daarom dacht ik dat dat hetzelfde logo was.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 12:04pm
Wie is wilders eigenlijk?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll