Quote (Wuben[NM] @ Mon, 4 Feb 2008, 13:48)
Wat een sensatie-tv. Ik heb met open mond zitten kijken; zowel Joran als Peter zijn fout bezig geweest, elk op hun eigen manier.
De scenes waarin haar moeder voor het eerst de beelden zag waren vreselijk. Zoiets is uitermate privé en Peter buit dat keihard uit. Schaamteloos.
die scenes vond ik ook belachelijk... dat wijf zegt niks en dan maar door blijven filmen tot de traantjes komen.
ik hoop maar dat ze toestemming aan peter heeft moeten geven zodat het op tv mogt. dat het haar eigen schuld is iig.. peter zijn accent was ook vreselijk.
Quote (Flatulence @ Mon, 4 Feb 2008, 15:31)
Ik vraag me alleen af, wat is er zo bijzonder aan deze hele affaire? waarom krijgt juist deze verdwijning zoveel aandacht?
het meisje was rijk. beetje een paris hilton ding.
maar paris hilton is dan ook nog bloedgeil.
This post was edited by edujackass on Feb 4 2008 07:36am