d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 4 2008 07:11am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 4 Feb 2008, 15:03)
dan kan je zo 100 mensen vinden die dringent een leven moeten gaan zoeke >< omg wat lomp


Ja dat sowieso, ik denk wel dat hij er maling aan heeft wat mensen die hem niet kennen over hem zeggen of denken.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 07:19am
Quote (triple_han @ Mon, 4 Feb 2008, 14:11)
Ja dat sowieso, ik denk wel dat hij er maling aan heeft wat mensen die hem niet kennen over hem zeggen of denken.


pff, aan zn prachtige houding te zien bij alle shows zal dat wel ja..

mja ik w8 ammel wel af, tis maar een kwestie van tijd tot die kerel moet zitte..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 4 2008 07:31am
Ik vraag me alleen af, wat is er zo bijzonder aan deze hele affaire? waarom krijgt juist deze verdwijning zoveel aandacht?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 4 2008 07:35am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 4 Feb 2008, 13:48)
Wat een sensatie-tv. Ik heb met open mond zitten kijken; zowel Joran als Peter zijn fout bezig geweest, elk op hun eigen manier.

De scenes waarin haar moeder voor het eerst de beelden zag waren vreselijk. Zoiets is uitermate privé en Peter buit dat keihard uit. Schaamteloos.


die scenes vond ik ook belachelijk... dat wijf zegt niks en dan maar door blijven filmen tot de traantjes komen.
ik hoop maar dat ze toestemming aan peter heeft moeten geven zodat het op tv mogt. dat het haar eigen schuld is iig.. peter zijn accent was ook vreselijk.

Quote (Flatulence @ Mon, 4 Feb 2008, 15:31)
Ik vraag me alleen af, wat is er zo bijzonder aan deze hele affaire? waarom krijgt juist deze verdwijning zoveel aandacht?


het meisje was rijk. beetje een paris hilton ding.
maar paris hilton is dan ook nog bloedgeil.

This post was edited by edujackass on Feb 4 2008 07:36am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 4 2008 07:42am
Quote (Flatulence @ Mon, 4 Feb 2008, 14:31)
Ik vraag me alleen af, wat is er zo bijzonder aan deze hele affaire? waarom krijgt juist deze verdwijning zoveel aandacht?


ja dat vraag ik me ook af.. en dat is me eigenlijk egt een raadsel..
Quote
het meisje was rijk. beetje een paris hilton ding.
maar paris hilton is dan ook nog bloedgeil.


paris hilton is lelijk.. ow was ze rijk.. nja dan is het nog onzin

This post was edited by CpTJenJen on Feb 4 2008 07:43am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 4 2008 07:48am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Feb 4 2008, 09:28am)
Je redenering slaat nergens op. Als hij niet in de val getrapt zou zijn had hij niet bekend. Hoe kun je een val, opgezet om je te laten bekennen, ontwijken door te bekennen?

Joran vd Sloot was al ongeloofwaardig, maar nu denkt iedereen dat hij het gedaan heeft of in ieder geval betrokken was.


als je een moord hebt gepleegt en er dood door schuld van kan maakt. is dat een flinke strafvermindering
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 4 2008 08:31am
Quote (Hellskin @ Mon, 4 Feb 2008, 15:48)
als je een moord hebt gepleegt en er dood door schuld van kan maakt. is dat een flinke strafvermindering


Er was hiervoor echter geen direct bewijs voor moord. Van strafvermindering is dus geen sprake. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij herhaaldelijk tegen justitie en politie heeft gelogen.

Nee, met deze bekentenis bereikt hij niets behalve zijn eigen veroordeling.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 4 2008 09:25am
hij had gwn meteen het hele verhaal moete zeggen.... lol
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 09:31am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 4 Feb 2008, 15:31)
Er was hiervoor echter geen direct bewijs voor moord. Van strafvermindering is dus geen sprake. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij herhaaldelijk tegen justitie en politie heeft gelogen.

Nee, met deze bekentenis bereikt hij niets behalve zijn eigen veroordeling.


dit is nederland ;P

Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 4 2008 10:36am
is ie nou opgepakt?
of is het nog steeds niet zeker
en ik denk niet dat het gemeend was tgeen hij zei in die auto (verborge camera) kun je zo lomp zijn? denk ik niet maja wondere zijn de wereld ni uit zeker biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll