d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,349
Joined: May 29 2006
Gold: 31.00
Jan 24 2008 09:39am
Quote (XYCHO2D YEYE)
Jij hebt U600 foo!
Had je die uit je zak laten vallen?

ik heb deze:



Oh ja ik heb de u600 ;o

Nee ik had men oude telefoon laten valen uit men zak.. 1 van de eerste NEC modellen ofzo:P

Quote (ben6660 @ Thu, Jan 24 2008, 03:40pm)
dan heb je geluk gehad^^
een vriend van mij heeft zo zen geld verlore in zo'n atractie lol


Al je contactpersonen kwijt + SIM kaart met eventuele beltegoed die er op stond. Over geluk gesproken..

This post was edited by DemOnatOr on Jan 24 2008 09:43am
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 09:40am
dan heb je geluk gehad^^
een vriend van mij heeft zo zen geld verlore in zo'n atractie lol
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 24 2008 09:51am
Quote (triple_han @ Thu, 24 Jan 2008, 14:45)
Ga je nou de schuld bij mij leggen? Ik ben niet degene die, erg volwassen, begint te schelden.
Je trots is gewoon gekrenkt omdat je zijn sarcasme te laat door had, volwassen manier om dat te laten zien.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 24 2008 10:12am
Quote (Xepo @ Thu, 24 Jan 2008, 17:51)
Je trots is gewoon gekrenkt omdat je zijn sarcasme te laat door had, volwassen manier om dat te laten zien.


Dank je, vond ik ook wel. Ik had ook een laffe poging tot schelden kunnen doen, zoals jij en BBDG.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 10:14am
KANKER NOG AAN TOE.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 24 2008 10:15am
een kkcheape kklelijke alcatel van 50 euro
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 10:17am
Quote (thomas1441 @ Thu, 24 Jan 2008, 16:15)
een kkcheape kklelijke alcatel van 50 euro


Waar staat 'kk' voor?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 24 2008 10:29am
Quote (triple_han @ Thu, 24 Jan 2008, 17:12)
Dank je, vond ik ook wel. Ik had ook een laffe poging tot schelden kunnen doen, zoals jij en BBDG.
Je hebt een vertekend beeld van volwassenheid schat, je grote broer erbij halen past niet in het plaatje.

Toch lief dat je toegeeft dat Wemy je bij de ballen had.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 10:45am
Quote (triple_han @ Thu, 24 Jan 2008, 17:12)
Dank je, vond ik ook wel. Ik had ook een laffe poging tot schelden kunnen doen, zoals jij en BBDG.


leuk dat jij dat een laffe poging noemt smile.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 10:47am
Quote (DemOnatOr @ Thu, 24 Jan 2008, 15:39)
Al je contactpersonen kwijt + SIM kaart met eventuele beltegoed die er op stond. Over geluk gesproken..


maja nummers kun je trug krijgen he
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll