d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Een Breezerslet?
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 12:42am
dat ben ik niet -.-
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 04:15am
Wat ik hier dus uit opmaak, is dat die vrouwen wel goed kunnen multitasken.
net ff geprobeerd, maar het lukt me net niet om tegelijkertijd:
- op msn te zitten
- mn gezicht te poederen (ging ook niet als ik het alleen probeerde, maargoed)
- te smsen
- 'met mn dushies te ouwehoeren'
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 01:53pm
Hockey Sletjes :

http://milou134.hyves.nl/
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 01:59pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Jan 22 2008, 10:43pm)
Misschien wel zo aardig om te reageren erop, ook al ben ik geen dame:
1.

Lieve Eric, als jij naast me zou staan, zou de wereld er een stuk zonniger uitzien. Jouw sterke lichaam en mijn intellect zullen een onverslaanbare combinatie zijn. Ik hou van pokémon characters, jij van habbo hotels, dus we hebben genoeg kinderlijks gemeen. Ook je piercings passen echt bij mijn stijl, ik hou van staal met vlees. Zelf heb ik ringen door mijn schwanz gejaagd. Ik noem ze: 'staal door mijn paal' en 'nikkel door mijn snikkel'.

2.
Lieve Eric, als jij me zou zoenen, zou ik het eerst een beetje afweren. Ik hou immers niet van mannen en lichamelijk contact dat inhoudt dat ik jouw lichaamssappen moet proeven, heeft niet mijn voorkeur. Wellicht zou ik het later wel waarderen en ook zelf het initiatief durven nemen.

3.
Lieve Eric, als jij in het ziekenhuis ligt, zal je wel wat fouts hebben gedaan. Zolang het geen ernstige soa is, zal ik altijd naast je liggen!

4.
Lieve Eric, als jij mij knuffelt, zou ik me warm, veilig en goed voelen. Je hebt immers van die fijne armen.

5.
Tering, ik vind het vermoeiend. Voor de rest: Kus kus kus heart.gif<3<3


dan moet je hem natuurlijk wel venen in de juiste taal zetten
DOH!

MiSgIeN WeL Zo aRdIg oM Te rEaGeR3N 3rOp oK 4l bN Ik gEn dAmE
1

LiEv3!1!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* 3rIc aL$ jOuW Na$t mE ZoU St4n zOu dE WeR3Ld eR 3n sTuK ZoNiGeR UiTzIeN1!1!11 HiHi *OnE LuV* jOuW $t3rKe lIgAm eN Me iNt3l3cT ZuLeN En oNvErSlAnBaRe cOmBiNaTiE ZiJn!!1! lOl dUzZ Ik hOu vAn pOkÉmOn cHaR4Ct3rS JoUw vAn hAbO HoTeLs dU$ wE H3BeN GeNoEg kInD3RlIjKs gEmEn!!!!! HiHi lOl dUzZ Ok jE PiErCiNgS PaSeN EgT BiJ Me sTiJl iK HoU V4N StAl mEt vLeS!!1111!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Z3Lf h3b iK RiNg3n dOr mE SgW4Nz gEjAgD!1!!1 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* iK No3m zE $t4l dOr mE PaL En nIkEl dOr mE SnIk3l

2
lI3Ve11!1!! lOl dUzZ 3rIc aL$ jOuW Me zOu zOeNeN ZoU Ik hEt eRsT En bEtJuH 4fW3ReN!!!1!1 HiHi dUzZ *oNe lUv* Ik hOu iM3Rs nIeT V4N MaN3N En lIgAm3lIjK CoNtAcT D4T InHoUdT DaT Ik jOuW LiGaMsApEn mO3T PrO3VeN HeFt nI3T Me vOrKeUr!!1!!1! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* WeLiGt zOu iK H3T L4TeR WeL WaRdEr3n eN Ok z3lF HeT InItIaTiEf dUrV3N N3MeN

3
LiEvE11!1!! HiHi dUzZ *oNe lUv* ErIc 4Ls jOuW In h3t zI3KeNhUiS LiGt z4l j3 WeL WaT FoUt$ HeB3N G3DaN1!111!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* zOlAnG HeT GeN ErN$TiGe sO4 i$ Z4L Ik aLtIjD NaSt jE LiGeN

4
Li3vE!11!1 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* 3RiC 4lS JoUw mIj kNuFeLt zOu iK Me wArM V3IlIg eN GoEd vOeLeN!1!1 HiHi lOl *OnE LuV* j3 HeBt iMeR$ v4n dI3 fIjN3 4Rm3n

5
tErInG1!!!!!!! LoL *oNe lUv* Ik vInD HeT VeRmOeIeNd1!111 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* VoR D3 rEsT Ku$ Ku$ Ku$ heart.gif<3

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 02:01pm
dat eerste was toch duidelijk stefanie
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 08:01pm)
dat eerste was toch duidelijk stefanie


jo klar
miss heb je er ook wat aan smile.gif
http://www.emesen.nl/nicknames/breezah/
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll