d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Beste Tekenfilms! > Wat Vind Jij Het Beste?
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 02:08pm
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Jan 20 2008 04:54pm
Quote (edujackass @ Sun, 20 Jan 2008, 02:33)
southpark
simpsons
familyguy


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 20 2008 05:27pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Jan 20 2008, 08:04pm)
en toen kwam die kat.. als ik het me nog goed herinder tongue.gif


en pikkie die de diamand van de koning had gestolen waardoor alfred vast kwam te zitten, toen kwam henk voedsel brengen en werd bijna opgegeten door die kat biggrin.gif
en dat ze de walvissen gingen helpen. dat ze naar het land van twee gingen om dat het daar politiek een zooitje was. ze hebben nog de mensheid gered door naar de maan te gaan (met het ruimteschip van professor pauljas) de clown op de maan had een magische viool etc etc.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll