d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Char D2 > Yo D00ds
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 16 2008 09:36am
Quote (gehawk @ Wed, Jan 16 2008, 04:35pm)
Define hacks... -.-


high resolution, autotp, aim, Gmod, autoheal, tmc .... die dingetjes
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 16 2008 09:53am
AA voor tele en dan instant smite is zo irritant
desynch noemde die gast dat^^ alsof je een soso die met 200 fcr zo maar wegteled even kan namelocken rolleyes.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 16 2008 11:11am
Quote (Demonsangel @ Wed, Jan 16 2008, 03:53pm)
AA voor tele en dan instant smite is zo irritant
desynch noemde die gast dat^^ alsof je een soso die met 200 fcr zo maar wegteled even kan namelocken  rolleyes.gif


Wat is AA?

En namelocken is een kunst opzich ik kan het nog steeds niet altijd 100% tongue.gif

Of bedoel je dat daar een hack voor is?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 16 2008 11:27am
Quote (gehawk @ Wed, 16 Jan 2008, 18:11)
Wat is AA?

En namelocken is een kunst opzich ik kan het nog steeds niet altijd 100% tongue.gif

Of bedoel je dat daar een hack voor is?


Hah, vroeger was ik über in name-locken.
Niemand kwam uit mijn mind blast.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 16 2008 11:39am
Quote (gehawk @ Wed, 16 Jan 2008, 19:11)
Wat is AA?

En namelocken is een kunst opzich ik kan het nog steeds niet altijd 100% tongue.gif

Of bedoel je dat daar een hack voor is?


AA is auto-aim, dit is een programma dat voor je name-locked.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 11:41am
Quote (WemyNM @ Wed, 16 Jan 2008, 17:27)
Hah, vroeger was ik über in name-locken.
Niemand kwam uit mijn mind blast.




ALL BOUT FUCKIN WITH THEM MIND!
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 16 2008 12:18pm
ene javazon. heb ik al altijd willen maken maar is er nog nooit van gekomen sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 16 2008 12:26pm
Quote (mod-termi @ Wed, 16 Jan 2008, 19:18)
ene javazon. heb ik al altijd willen maken maar is er nog nooit van gekomen sad.gif


die zijn zo vet als je fullbug hebt en dan dan met een throw halve cs platlegt
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 16 2008 12:57pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 16 Jan 2008, 20:26)
die zijn zo vet als je fullbug hebt en dan dan met een throw halve cs platlegt


Ah ja, dat is zo vet hè.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 16 2008 02:25pm
Ik ga een nieuwe winddruid maken met TMC Mod happy.gif en auto aim tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll