d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves > Elke Moderne Breezerslet Heeft Het.
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 12:08pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 20:04)
Dacht er net aan!:$

Laten we het zo vertellen:
[badboydegekste]JONGE ALS WIJ MET Z'N 3EN VOOR JOUW STONDEN ZOU JIJ ALLE KLEUREN VAN DE RGENBOOGPOEPE, HAN EN IK EN EUDARD ZOUDE JO FOCKIN HARD MATTEN JEWEET, MATTIE.[/badboydegekste].


Bij Han zou ik dat inderdaad wel hebben. Bij Eduard zou ik heel veel compassie voelen; heel veel liefde en warmte. Bij jou zou ik me wel op mijn gemak voelen; lekker ontspannen en een beetje stout.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2008 12:09pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 19:06)
sleep4.gif

jullie blijven kinderen..


En jij blijft wat te lang op dit forum naar zowat iedereen z'n zin.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:13pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 18:08)
Bij Han zou ik dat inderdaad wel hebben. Bij Eduard zou ik heel veel compassie voelen; heel veel liefde en warmte. Bij jou zou ik me wel op mijn gemak voelen; lekker ontspannen en een beetje stout.


Oooh, BadBoy. Jij bent wel DeGekste die ik ken! heart.gif


^____^

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 14 2008 12:14pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 12:20pm
Quote (�?NNI @ Mon, 14 Jan 2008, 19:09)
En jij blijft wat te lang op dit forum naar zowat iedereen z'n zin.


ja dat zei je moeder ook al

mja ik ben een die hard dus doe geen moeite..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 14 2008 12:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 20:20)
ja dat zei je moeder ook al

mja ik ben een die hard dus doe geen moeite..


Een 'die hard' wat? Een idioot?

Daar kan ik bij inkomen.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 18:20)
ja dat zei je moeder ook al

mja ik ben een die hard dus doe geen moeite..


Jup, the cops will never get you!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 12:24pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 14 Jan 2008, 19:22)
Een 'die hard' wat? Een idioot?

Daar kan ik bij inkomen.


dan ben ik zeker een multi van jouw?

Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 19:22)
Jup, the cops will never get you!



heb je ooit die hard gezien? ohmy.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 14 2008 12:25pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 18:24)
heb je ooit die hard gezien? ohmy.gif


Jawel. Heb jij ooit het kontgat van een eenjarig jongentje gezien?

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 14 2008 12:27pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 12:28pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 19:27)
Jawel. Heb jij ooit het kontgat van een eenjarig jongentje gezien?


hmm denk et niet nee

jij vast wel meer dan een

en als je die hard gezien hebt wat doe je dom dan met je politie
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:30pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 18:28)
hmm denk et niet nee

jij vast wel meer dan een

en als je die hard gezien hebt wat doe je dom dan met je politie


Ooooooooh, sloeg je comment op de film die hard! Wat dom van me. Maarja, ik ben ook DeGeksteBadBoy die je je maar kan voorstellen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll