d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev167891025Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 04:06pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jan 2008, 23:05)
ja dat moet je aan hem vragen niet aan mij xD


ik vraag niets hehe

ey zaterdag is men verjaardag wat heb je voor me gekocht? (xD)

kom trouwens binnekort wel keertje naar breda toe ff rond sjokken daaro cool.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 04:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 23:06)
ik vraag niets hehe

ey zaterdag is men verjaardag wat heb je voor me gekocht? (xD)

kom trouwens binnekort wel keertje naar breda toe ff rond sjokken daaro  cool.gif


ja sgoed, kondig het wel ff aan smile.gif ik moet wel kunnen namelijk
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 04:15pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jan 2008, 23:12)
ja sgoed, kondig het wel ff aan smile.gif ik moet wel kunnen namelijk


is goed duurt nog wel ff btw kheb et best druk sad.gif

nj aik ga slapen dus truste ! heart2.gif
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 04:22pm
Lol @ all die reacties.. echt hardcore hoor achter een toetsenbord..

Wil iemand mijn reden nog horen? tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 04:23pm
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 23:22)
Lol @ all die reacties.. echt hardcore hoor achter een toetsenbord..

Wil iemand mijn reden nog horen? tongue.gif


ja
!!! ik zit er serieus op te w8en nu tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 10 2008 04:26pm
Quote (Goonzu @ Thu, Jan 10 2008, 11:22pm)
Lol @ all die reacties.. echt hardcore hoor achter een toetsenbord..

Wil iemand mijn reden nog horen? tongue.gif


60 posts per dag, ik denk serieus dat jij niet in dit topic hoeft te zitten, dan kan gewoon niet.

jij snapt het niet
get a life

This post was edited by Demonsangel on Jan 10 2008 04:29pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 04:27pm
Mja ik weeet niet of ik me hierna hier nog kan vertonen.. multi acc maken is verboden hier toch? biggrin.gif

Edit: Demonsangel je snapt het niet.. lees maar een paar pagina's terug..

welterusten

This post was edited by Goonzu on Jan 10 2008 04:28pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 04:29pm
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 23:27)
Mja ik weeet niet of ik me hierna hier nog kan vertonen.. multi acc maken is verboden hier toch? biggrin.gif

Edit: Demonsangel je snapt het niet.. lees maar een paar pagina's terug..

welterusten


zeg het verdomme nu is tongue.gif Zjéé tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 10 2008 04:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 22:19)
wie de fuck noem jij kneusje

als je voor me stond irl had je nu al 12 kleuren scheit in je broek kutkind.


Kneusje.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 05:00pm
Quote (�?NNI @ Thu, 10 Jan 2008, 23:53)
Kneusje.


jankerd
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891025Next
Closed New Topic New Poll