d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 12 2008 07:24pm
Quote (RubberNinja @ Sun, 13 Jan 2008, 01:19)
tsingtao bier!


is dat soms kattepis?smile.gif als het echt bier is ben je te gul!
Member
Posts: 648
Joined: May 22 2007
Gold: 0.50
Jan 13 2008 05:42am
kip en ik kook het nie zelf benk te lui voor k3k3?


wie wil free op d2?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 13 2008 06:04am
Quote (lotrhorus @ Sun, Jan 13 2008, 12:42pm)
kip en ik kook het nie zelf benk te lui voor k3k3?


wie wil free op d2?


Heb je geen vrienden om free aan te geven?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 13 2008 06:59am
konijn klaargemaakt met een saus op basis van westmalle en champions
gratin van aardappels en topinamboer met kaas
verse spruitjes + andere goeie groenten tongue.gif

da is nu is eten waar je direct bij kan klaarkomen ^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 13 2008 07:34am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Jan 13 2008, 12:59pm)
konijn klaargemaakt met een saus op basis van westmalle en champions
gratin van aardappels en topinamboer met kaas
verse spruitjes + andere goeie groenten tongue.gif

da is nu is eten waar je direct bij kan klaarkomen ^^
Juist.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll