d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 10:14am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 05:13pm)
Ga te fiets smile.gif


Ja daaaaag!
Zou een stuk handiger zijn als mijn moeder iemand kende die vlak bij jou woonde en op visite ging zodat ik met de auto mee kon.
Stel je voor, zou best handig zijn of niet?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:18am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 17:14)
Ja daaaaag!
Zou een stuk handiger zijn als mijn moeder iemand kende die vlak bij jou woonde en op visite ging zodat ik met de auto mee kon.
Stel je voor, zou best handig zijn of niet?


Ja, btw ik vroeg toch ook iemand om mij naar jou "R" in "DB" te brengen.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 10:51am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:58am
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 17:51)


Waarom saboteur -.-?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 10:59am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:58pm)
Waarom saboteur -.-?


Snap je hem niet? moet ik hem ook nog gaan uitleggen voor je?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 10:59am
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 17:59)
Snap je hem niet? moet ik hem ook nog gaan uitleggen voor je?


Jep.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 11:20am
Ik noem het liever een monteur, ik wil het weer repareren
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 6 2008 01:46pm
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 6 2008, 04:17pm)
Misschien verhuis ik wel naar 't Franstalige forum.


En hoe goed mag je frans dan wezen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 01:52pm
Erg dom dit.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 6 2008 02:16pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 6 Jan 2008, 20:46)
En hoe goed mag je frans dan wezen?

Ce n'est pas mauvais.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll