d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnaval !! > Jaaaaaaaaaaaaaa
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 24 2007 10:55am
Carnaval is een inderdaad achterlijk, je loopt er bij als een randdebiel, je luistert naar de grootste kut muziek, en dan ook echt KUT muziek

Ofterwijl

carnaval is gewoon een achterlijk smoesje om jezelf
4 dagen
de
KANKER
in te zuipen
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 01:09pm
Quote (Vraatjuh @ Mon, Dec 24 2007, 05:55pm)
Carnaval is een inderdaad achterlijk, je loopt er bij als een randdebiel, je luistert naar de grootste kut muziek, en dan ook echt KUT muziek

Ofterwijl

carnaval is gewoon een achterlijk smoesje om jezelf
4 dagen
de
KANKER
in te zuipen

Mooi toch?


Quote (edujackass @ Mon, Dec 24 2007, 04:42pm)
ja weer zon vreselijk goeie reden.
spam zegt feargod dan.

om maar niet offtopic te gaan(in verband met 90%)
met karnaval ga ik vooral alleen maar drinken met vrienden. NEE IS NIET KANSLEAUS XEPO
en optocht kijken natuurlijk.

en ik doe dit btw niet over pm omdat ik dit niet meer kan wegens een stomme dubbele nutteloze warn over die link die alleen de mods gaan bekijken die geen nederlands kunnen


Ook lekker slim ja, mensen hun PM rechten afnemen en dan zeiken dat alles via PM moet. tongue.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 01:12pm
Carnaval is een excuus om doordeweeks uit te gaan en om school te ditchen.

Why the hard feelings?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 24 2007 01:15pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 24 Dec 2007, 20:12)
Carnaval is een excuus om doordeweeks uit te gaan en om school te ditchen.

Why the hard feelings?


Carnavalsvakantie...
Of krokusvakantie.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 01:19pm
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Dec 2007, 19:15)
Carnavalsvakantie...
Of krokusvakantie.


Wij krijgen 3 dagen vrij voor carnaval. Ook de enige reden waarom ik het geen bagger vind.

Ohja, en de drank...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll