Quote (Vraatjuh @ Mon, Dec 24 2007, 05:55pm)
Carnaval is een inderdaad achterlijk, je loopt er bij als een randdebiel, je luistert naar de grootste kut muziek, en dan ook echt KUT muziek
Ofterwijl
carnaval is gewoon een achterlijk smoesje om jezelf
4 dagen
de
KANKER
in te zuipen
Mooi toch?
Quote (edujackass @ Mon, Dec 24 2007, 04:42pm)
ja weer zon vreselijk goeie reden.
spam zegt feargod dan.
om maar niet offtopic te gaan(in verband met 90%)
met karnaval ga ik vooral alleen maar drinken met vrienden. NEE IS NIET KANSLEAUS XEPO
en optocht kijken natuurlijk.
en ik doe dit btw niet over pm omdat ik dit niet meer kan wegens een stomme dubbele nutteloze warn over die link die alleen de mods gaan bekijken die geen nederlands kunnen
Ook lekker slim ja, mensen hun PM rechten afnemen en dan zeiken dat alles via PM moet.