d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot#3 > Discussies
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 02:33pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, 22 Dec 2007, 22:29)
Good job!
Vouch!
Wanneer word ik nou eens trade moderator?!
Ik heb nog chantage foto's van jou btw :$


post ze. please post ze.

IK BEDOEL
EMAIAILLL



ik gebruik ze alleen als het egt nodig is

EDIT/ REMOOFT MSN.
+die pic was shoped.

This post was edited by edujackass on Dec 22 2007 02:42pm
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 02:35pm
Quote (edujackass @ Sat, Dec 22 2007, 08:33pm)
post ze. please post ze.

IK BEDOEL
EMAIAILLL

edujackass [at] msn[dot] com

ik gebruik ze alleen als het egt nodig is


Heb ik al gedaan, toen heeft paparick de topic gedelete en mij een streepje op de waarschuwingsbalk gegeven.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 02:41pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, Dec 22 2007, 09:35pm)
Heb ik al gedaan, toen heeft paparick de topic gedelete en mij een streepje op de waarschuwingsbalk gegeven.


Bekijk het van de zonnige kant, het zou ook een dubbel streepje kunnen zijn.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 02:45pm
Quote (Skulvar @ Sat, Dec 22 2007, 08:41pm)
Bekijk het van de zonnige kant, het zou ook een dubbel streepje kunnen zijn.


Of een Njaguar - perm streepje
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll