d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tijd Voor Clanmembers > Lees Keer Vanbinnen
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 10 2007 03:06pm
1&2 zijn zo makkelijk te achterhalen ^^
3 niet ofc
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 10 2007 03:09pm
Quote (Demonsangel @ Mon, Dec 10 2007, 09:06pm)
1&2 zijn zo makkelijk te achterhalen ^^
3 niet ofc


^^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 10 2007 03:48pm
eej fg2-sletjes, kopieer ep general rules nog n beetje meer als je wil ok?

waars me pm me acceptatie voor 1v3?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 11 2007 06:19am
Quote (JurK. @ Mon, Dec 10 2007, 09:48pm)
eej fg2-sletjes, kopieer ep general rules nog n beetje meer als je wil ok?

waars me pm me acceptatie voor 1v3?


sletje tot uw dienst wink.gif
http://z15.invisionfree.com/Duelliga/index.php?showtopic=1

dit zijn de geupdate
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 11 2007 08:56am
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 11 2007, 12:19pm)
sletje tot uw dienst wink.gif
http://z15.invisionfree.com/Duelliga/index.php?showtopic=1

dit zijn de geupdate


wel ik heb de regels gelezen ... ik ben het wel onneens met een paar regels:

die van fade ... ik haat fade precast .. tongue.gif het is lame ^^ maarja .. wie gebruikt dan ook LW of treachery op zijn char.. dus nvm ...
en ja .. life tap vind ik toegestaan... aangezien smiters zowieso al geen goeie TVT chars zijn ... tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 11 2007 09:30am
Quote (Falkerakatim @ Tue, Dec 11 2007, 02:56pm)
wel ik heb de regels gelezen ... ik ben het wel onneens met een paar regels:

die van fade ... ik haat fade precast .. tongue.gif het is lame ^^ maarja .. wie gebruikt dan ook LW of treachery op zijn char.. dus nvm ...
en ja .. life tap vind ik toegestaan... aangezien smiters zowieso al geen goeie TVT chars zijn ... tongue.gif


wel een tvt baba met max leap kan lw usen ( mooie stun om bowama te beschermen ) , die mag dan fade equipen en geeft bonus aan de bowzone
+ dmg is nog niet eens slecht dus ... waarom niet zou ik dan zeggen

oO nog oneens over smite geen goede tvt char
je mag zeggen wat je wilt maar er bestaat geen enkele sorc dat nooitneergaat tegen een smiter
en zowat in elk team zit er toch wel een sorcje smile.gif

Quote (Demonsangel @ Tue, Dec 11 2007, 03:33pm)
geef mij dan maar een max absorbing trut ipv die stomme leap


mas absing is niet toegestaan , lees mssn eerst de rules eens biggrin.gif

This post was edited by cranium-sf on Dec 11 2007 09:34am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 11 2007 09:33am
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 11 2007, 04:30pm)
wel een tvt baba met max leap kan lw usen ( mooie stun om bowama te beschermen ) , die mag dan fade equipen en geeft bonus aan de bowzone
+ dmg is nog niet eens slecht dus ... waarom niet zou ik dan zeggen


geef mij dan maar een max absorbing trut ipv die stomme leap
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 11 2007 10:14am
I smell rage.







































































































reminds me of pie!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 11 2007 10:31am
Quote (Ov2rkill @ Tue, Dec 11 2007, 05:14pm)
I smell rage.

reminds me of pie!


Pumpkin pie? :@
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 11 2007 01:15pm
[img]http://www.topnews.in/files/americanpie22.jpg[/img]
tering njaguar bitsch.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll