wonderen bestaan nietVoor jou bestaan er geen wonderen. Voor anderen wellicht wel.
een mentale pijnstiller wat jij wilt, het komt nog steeds op hetzelfde neerHet stilt geen pijn, het kan relativerend werken; angst voor de dood weghalen.
Het feit dat men doodgaat doet toch geen pijn?
volgensInderdaad. En
volgens de wetenschap niet.
jawel, want omdat het in de bijbel staat word aangenomen dat het waar is1. Het staat niet in de Bijbel.
2. Niet alles wordt letterlijk genomen, zoals het in de Bijbel staat.
omdat het hier ging over het stukje over de sektes uit wikipedia en dat die vaak gebaseerd zijn op een groep gebaseerd op een geabsultoereerde deelwaarheid. in dit geval god.
zonder me eerdere post maakt de zin hierboven niet veel sense.. fucking quote systeem rapeWeet je überhaupt welke rol Jezus speelde voor het Christendom?
Het Christendom is een
religie. Een sekte splitst zich uit een religie.
Je punt, dit voorbeeld is niks anders dan dat god bewezen is of niet bewezen. ikzelf zou ook in een 2de dimensie een onzichtbare god kunnen zijn.
ik zie alleen geen enkele reden waarom er een god zou moeten zijn.Het feit dat jij geen God erkent, is niet een feit dat God niet bestaat. Je generaliseert en dat is verkeerd.
zie je post op de 2de/3de pagina
daar typ je volges mij tog wel Wat liep er uit de hand in Amerika? nogmaals goed discussieren werkt niet zonder een goed quotesysteem.Quote (WemyNM @ Tue, 4 Dec 2007, 16:26)
Wat loopt in Amerika niet uit de hand?
Dat was overduidelijk een gekschering.
vertegenwoordigt god het christendom niet?Natuurlijk niet. Een Christen vertegenwoordigt het Christendom.
This post was edited by WemyNM on Dec 4 2007 04:06pm