Quote (Apachai @ Thu, 6 Dec 2007, 14:23)
en waarom is het niet mogelijk dat ik een meisje ben omdat ik de woorden noob, en m8 enzo gebruik..
ik speel al ong. 5 jaar diablo II.. daar pik je het 1 en ander wel op hoor, en ook op school hoor je tegenwoordig nog amper andere worden als NOOB etc etc..
en dat ik als meisje zijnde geen history the strongest disciple kenichi ( met apachai ofc ) kan kijken vind ik dom argument.. is namelijk onzin..
het is anime.. geen sexe verbonden hea? en het is voornamelijk comedy dus lach je je kapot.. leuk toch..
Toevallig allemaal 'jongensdingetjes'. Speelde je vroeger ook met Action Mans en speelde je legertje inplaats van thee drinken en met je My Little Pony door je roze kamertje heen kletteren?