d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 27 2007 11:30am
Heel verstandig, hehe
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 27 2007 12:01pm
was toch lege kamer met je stage in ziekenhuis?tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 27 2007 12:11pm
geen stage ohmy.gif
gwn havo atm
Member
Posts: 19
Joined: Nov 26 2007
Gold: 0.00
Nov 27 2007 01:50pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Nov 27 2007, 07:25am)
welke afdeling ohmy.gif mss ben je daar wel bij mn ma ohmy.gif

waar loop je stage voor??


IT services.
welk gebouw zit je ma dan er zijn namelijk best veel Philips gebouwen in eindhoven
VO/VP/VS/VB/SFF/SK/HWD/Lighting.. en nog een 5tal meer.tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 28 2007 02:56am
Quote (NOPEisDOPE @ Tue, Nov 27 2007, 07:50pm)
IT services.
welk gebouw zit je ma dan er zijn namelijk best veel Philips gebouwen in eindhoven
VO/VP/VS/VB/SFF/SK/HWD/Lighting.. en nog een 5tal meer.tongue.gif


achja tongue.gif als er daar een pc kapot is dan zal je er ook heen moete.. toch jamer want daar zou ik nu ook stage lopen... mn school gaf me te weinig tijd stell eikels daar..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 3 2007 02:30am
nou daar ben ik weer het zit er bijna op. nog 2 weken ofzo.. ben wel blij want ik had egt nooit wat te doen ...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 11 2007 01:41am
jaaaaaaaaa!! na vandaag en morge nog 2,5 dag tegaan en dan ben ik er als het goed is klaar mee.. vandaag wss weer weinig te doen... want mn stagebegeleider is er niet.. ik ga maar is kijke of ik eerder wegkan...

is verder niemand met stage atm ?? ohmy.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 11 2007 03:26am
Quote (NOPEisDOPE @ Tue, 27 Nov 2007, 20:50)
IT services.
welk gebouw zit je ma dan er zijn namelijk best veel Philips gebouwen in eindhoven
VO/VP/VS/VB/SFF/SK/HWD/Lighting.. en nog een 5tal meer.tongue.gif
NopeisDope

heeft een vriendin van me in dr msn naam staan, wat is dat? concert ofso?

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 11 2007 05:47am
Quote (Doggy-Style @ Tue, 11 Dec 2007, 10:26)
NopeisDope

heeft een vriendin van me in dr msn naam staan, wat is dat? concert ofso?


Waarom vraag je het niet aan haar? Daar krijg je vast eerder antwoord dan van de betreffende gebruiker die deze naam draagt. Daarnaast, als het je echt zou interesseren, zou je wel gezocht hebben op internet wat het is.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 11 2007 06:09am
Quote (WemyNM @ Tue, 11 Dec 2007, 12:47)
Waarom vraag je het niet aan haar? Daar krijg je vast eerder antwoord dan van de betreffende gebruiker die deze naam draagt. Daarnaast, als het je echt zou interesseren, zou je wel gezocht hebben op internet wat het is.
Gast, waar bemoei jij je mee? biggrin.gif
Ja, tuurlijk. Alles is te googlelen, maar is dat wel zo leuk? Soms is het leuk om dingen na te vragen. Blijkt maar weer dat jij bij het minst of geringste ‘google.nl’ in zal typen. Saaaaaai.

Vind 't niet echt nodig om uit te leggen waarom ik het niet aan haar navraag. Als je het echt zoveel boeit, PM je het mij maar en zal je het wel uitleggen. Haha.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll