Quote (WemyNM @ Tue, 11 Dec 2007, 12:47)
Waarom vraag je het niet aan haar? Daar krijg je vast eerder antwoord dan van de betreffende gebruiker die deze naam draagt. Daarnaast, als het je echt zou interesseren, zou je wel gezocht hebben op internet wat het is.
Gast, waar bemoei jij je mee?

Ja, tuurlijk. Alles is te googlelen, maar is dat wel zo leuk? Soms is het leuk om dingen na te vragen. Blijkt maar weer dat jij bij het minst of geringste ‘google.nl’ in zal typen. Saaaaaai.
Vind 't niet echt nodig om uit te leggen waarom ik het niet aan haar navraag. Als je het echt zoveel boeit, PM je het mij maar en zal je het wel uitleggen. Haha.