d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev16667686970136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 9 2009 04:05am
Die mensen van hiphopleeft.nl doen wel dope interviews:

Member
Posts: 10,429
Joined: Apr 7 2007
Gold: 292.50
Aug 9 2009 05:25am
Hiphop sucks, ga echte muziek luistere :P

This post was edited by Raw7 on Aug 9 2009 05:25am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Aug 9 2009 05:56am
Quote (Raw7 @ Sun, 9 Aug 2009, 13:25)
Hiphop sucks, ga echte muziek luistere :P


ja of ga duizende euro's doneren, das pas cool.
Member
Posts: 9,922
Joined: Aug 19 2005
Gold: 19,190.00
Aug 9 2009 06:06am
kankermuziek
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Aug 9 2009 11:14am
Quote (Kanni @ Sun, Aug 9 2009, 11:05am)
Die mensen van hiphopleeft.nl doen wel dope interviews:

http://www.youtube.com/watch?v=0egRIz0qycM


gezien ja, zeg jee?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 10 2009 02:54pm
Ik vind Slaughterhouse eerlijk gezegd niet héél bijzonder.

"I fuck with nothing but gangsters
nothing but hustler niggers
sound off sound off"

Ik weet niet. Doet het gewoon niet meer.

Denk ondertussen hard na over mijn top 10. Komt binnenkort!
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Aug 11 2009 04:40am
Wie gaan er dit jaar allemaal naar Smoelwerk en DVD?
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Aug 11 2009 07:14am
Quote (thomas1441 @ Tue, 11 Aug 2009, 11:40)
Wie gaan er dit jaar allemaal naar Smoelwerk en DVD?


random post :p
denk niet dat ik meega he ;)
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2009 07:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 9 Aug 2009, 13:56)
ja of ga duizende euro's doneren, das pas cool.


Dit ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2009 12:48pm
[QUOTEQuote (Wuben[NM)],Mon, 10 Aug 2009, 21:54]Ik vind Slaughterhouse eerlijk gezegd niet héél bijzonder.

"I fuck with nothing but gangsters
nothing but hustler niggers
sound off sound off"

Ik weet niet. Doet het gewoon niet meer.

Denk ondertussen hard na over mijn top 10. Komt binnenkort![/QUOTE]
Ja, ik kan me ook moeilijk identificeren met dat soort lines, maar ik stoor me er ook niet echt aan. Als volwassen blanke man zonder strafblad die graag hiphop luisteren moet je dat soort raps gewoon een plaats kunnen geven
Maar serieus, ik denk niet dat ze dat soort shit letterlijk bedoelen. Als een 50 over gangsters rapt, stel ik me er ook andere dingen bij voor dan wanneer SH dat doet.

Nieuw interview met de Exter: http://www.puna.nl/2009/08/11/smoelwerk-extince-interview/
Het moment dat hij over die disstracks van Brain & OP heeft is wel classic: 'Ik heb me nooit laten opfokken. Als je bijv. naar Braakwater luistert ofzo of je luistert naar Ghostbustert. Ja, Ze noemen het rap weet je, maar het zit tegen het janken aan!!'
Hij moet maar weer eens een album uitbrengen.

Edit: EN omdat ik toch geen genoeg kan krijgen van SH. Joe Budden heeft vandaag naast de SH release ook een digitaal album uitgebracht genaamd 'Escape's Route', als opwarmer voor 'The Great Escape' dat later dit jaar nog zou droppen.

This post was edited by Kanni on Aug 11 2009 01:00pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16667686970136Next
Add Reply New Topic New Poll