baadammmmmmmmmmmmmmmmmmm are you readyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
vanavond nummer 24 gescored en 3 telefoonnummers hopateeeeeeeee, linda johanneke diede jodien en de buuuurrrvrouwww
meisje L dus van het luzac gala en van afgelopen dinsdag... ahaha
meisje L was er ook niceeeeee maarja meisje L betrapte mij erop dat ik aan het sjanzen was met een slet van haar klas oooooh ahhh pijnlijjjjjjjjkkkk
ahahaha
maarja
andere slet gevonden, blijkbaar igng die ook naar albufeira wanneer wij er zijn, GUARANTEEEED FUCK
nummers uitgewisseld aaait, en geleberd, nummer 24 dus. :D:D:D sowieso ik sta op nummer 1 van al mijn maten ik OWN ZE HARDDDDDDDDD SLETTEN IS MIJN NUMMEROOO 1111
gestolen fiets weer terug op zijn plaats gezet aha kan soms ook een moral fag zijn jwtzlf ahahaha
LOLLLL IK BESEF ME NET DAT IK 4 NUMMERS GEHOSSELD EHB VANCH T OMG LOLLL AAA
AAAHHHHHHHHHHHHHH
5 NUMMERS LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL IK WAS BAAAAAAAAAAS VANNACHT.
ER ZAT EEN AMAT BIJ SLETTE HUISGENOOT IN KAMER, YO JE BEROOFDE BUURVROUW HIER IS HAAR NUMMER LOLZZZ DIE KOMT OP EXAMENFEEEST SOWIESOOOOO BANGABLE NICE NICEEEE
moooooi nachtje :D:D:DD
maar de reden dat ik utiging
ik heb al mijn vakken geleerd, wiskunde was laatste, vandaag een 6.8 gehaald voor proefexamen :D:D:D::D:D daarom stad ((( GOEDE REDEN TOCH???)))), i was er ook, niet tegen gekomen lololol
eerste chick,
Linda van eerst, gelijk nummer gehosseld einddeee komt nog wel allemaal, flink smsen haar...
meisje DIEDE
we gaan gewoonv voluit, ;caaaaaaaaareeee ahaa diede al keertje gesproken toen ik met i in stad was aahha, diede zegt, anders neem je me nummer dan spreken we een keer nuchter af gaan we wat drinken, dus ik zeg, hee, wil ik dat wel,??? LIKE A BOSSSSSSSSSSSSSSSS d zegt tjaaa... dus ik zeg nee geef maar lololololllll , date dus, matige chick, fotos volgen over 5 minuten
daarna,
meisje Johaneke, yo heb je vuur? blaaaaaaa heel gesprek ik was kooooooning bezig, gast, dure aansteker blabla zei zegt ik ben er volgende dinsdag weeer ;););0)))) lolololol
andere chick,
ik was binnen
JOdien , WTF IS DAT VOOR NAAM. lol MAARJA wij praten blabl aze ging blijkbaar net naar albufeira wanneer wij gingen lolol dusja ik dacht, waarom niet, hopeteee zoenen, voor meisje Z haar neus HOPETEEEEEE LOLOL #$#####24.
nummer gehosseld blaaaaablabla hoeren praat met haar prima allemaal
daarna dus
pizza halen, meisje Z nog ff fucken over hoe slet ze wel niet is hahahahaa ze vond het zo erg, de kerel die met haar was heel de tijd naar de grond kijken en ik zo, hee zoe net wilde je nog standjes met mij uitwisselen...??? yo zoe,??? gaan we dat niet meer doen? wilde je net niet hard geneukt worden, kwam je niet speciaal voor mij naar toietl hahahahaha meisje z was zoooo rood in de pizzaria ahahahaa en daarna op de fiets ook, die kerel maar naar de grond kijken en meisje Z boos zijn, heb haar net iets TE hard geownd denk ik.... die is iig boooosss ahahah
thuis, buurman zit toevallig in slaapkamer van huisgenoot(vrouweleijke uber HOERRRRRRRRR_______) ik neuk haar ook nog wel een keertje, sowieso, een keertje moet lukken ahahahaa
maarja die kerel, yo hier is haar nummer ahaha, 5e nummer van de avondd us, maar ga wss alleen de eerste 4 smsen dus.
ruimte zat voor speling!
maar ook hier geldt, geen een was knapper/leuker karakter dan i.. Linda heeft wel potentie. dus dat zou hem misschien nog kunnen worden.
verder waren ze allemaal minder. maar toch, 1 chick beter!!!! dit geeft hoooooooooop word ik blij vannnn :D:D:::DD:D:D:D maar nog blijer word ik van het feit dat ik waarschijnlijk ga slagen, al die kankerlagne 8 uur per dag leren dagen sinds februari..............
ze waren het zo hard waaaaaardddd :D:D::D:D:D fock
eduard is blij gasten, weinig, komt weinig voor dat ik blij ben na het uitgaan. maar vandaagggg aahhhhhh niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
linda hossel ik misschien nog wel, al haar studiegenoten gesproken, goeie vriendinnen, lelijker dan linda zelf ===== LOW SELF ESTEEEM NICEEEEEEEEEEEE aAHAHAHAHAHA beters. komt allemaal wel goed, ik neem haar binnekort keer uit drinken uit eten bios nog een keer bios KEIHARDENEUQSEckss
einde van de donderdag avond possssssssst
nog ff kijken hoveel peuken ik heb gkeocht in dronke bui, omg ogm ogm..... dom maarja
laaaaaaaaeteeeeeeeeeeeeersssss PRACHTIG avondje.