d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev16465666768136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 2 2009 10:05am
Net Hef gezien. Belabberd.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 2 2009 10:08am
In Mesut?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 2 2009 11:02am
Nee, op zo'n festival. Met Crooks en Adonis ofzo. Vond het erg matig.

Zwart licht komt later vanavond, I guess, maar mijn gezelschap moest helaas weg.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 2 2009 12:06pm
Oh, Appelsap dan? Dat gratis festival.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 2 2009 12:20pm
Juist die. Oosterpark is best tof, maar Vondelpark > all.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 2 2009 02:03pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Jul 31 2009, 09:23pm)
Everlast vs Eminem was geniaal. Ik wil slaughterhouse horen!
Dit is ook wel lache. Lekker persoonlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=kzHnNPLWsDQ
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 2 2009 02:55pm
Quote (JWT @ Sun, 2 Aug 2009, 21:03)
Dit is ook wel lache. Lekker persoonlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=kzHnNPLWsDQ

Die is al gepost, nagger. Lees jij niet al mijn posts?

Ben bezig met heel mijn muziekbibliotheek te beoordelen. Zit nu aan 347 tracks. 22 tracks die 5/5 krijgen.
Nog 7351 nummers te gaan..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 3 2009 01:13pm
9/11:


Dat is 1 dope cover.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 3 2009 01:37pm
Quote (Kanni @ Sun, Aug 2 2009, 08:55pm)
Die is al gepost, nagger. Lees jij niet al mijn posts?
Sorry man, ik was een tijdje afwezig en moest ineens alle posts inhalen. Dus bestaat er de mogelijkheid om iets te vergeten. Zelfs ik!

Quote (kanni)
]Ben bezig met heel mijn muziekbibliotheek te beoordelen. Zit nu aan 347 tracks. 22 tracks die 5/5 krijgen.
Nog 7351 nummers te gaan..
Nerdooo. Je mag wel alle tracks posten die je een 5/5 geeft. Artiest/Titel is genoeg.

This post was edited by JWT on Aug 3 2009 01:38pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 3 2009 01:46pm
Ja man, komt eraan. Shit is wel moeilijk, alles hangt ook af van m'n stemming.
Ik heb ook 500 tracks verwijderd om het mezelf makkelijker te maken.

Je was Spanje toch? Of Kroatiƫ?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16465666768136Next
Add Reply New Topic New Poll