d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev16364656667102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 810.00
May 8 2011 10:35am
Quote (Tunder_Monkey @ 8 May 2011 16:46)
Ging ervanuit dat jou ook persoonlijk konnnn. Maar blijkbaar niet

Nvm

Ik heb aan jou een brief gestuurd.

Of komen nu de opmerkingen dat dit meewerkend is?
Member
Gold: 179.04
May 8 2011 11:37am
Quote (Baklap @ May 8 2011 05:35pm)
Ik heb aan jou een brief gestuurd.

Of komen nu de opmerkingen dat dit meewerkend is?

Aan/voor/bij/tegen idd :)
Member
Gold: 60.63
May 8 2011 08:01pm
OK thanks voor de lessen nederlands, ik heb al 2 jaar geen nederlands meer gehad! vandaar. volgend jaaar weer wel op avans.
maar ik kon dus niet slapen dus ik ging maar wat random shit lezen
kwam ik dit topic tegen op FOK forum
http://forum.fok.nl/topic/668889/1/25
hahahah ik lag helemaal dubbel. op pagina 2 trollen ze zelfs iemand om sambal op zijn eikel te smeren ahahaha
Member
Gold: 0.48
May 9 2011 12:32am
Quote (Tunder_Monkey @ 9 May 2011 03:01)
OK thanks voor de lessen nederlands, ik heb al 2 jaar geen nederlands meer gehad! vandaar. volgend jaaar weer wel op avans.
maar ik kon dus niet slapen dus ik ging maar wat random shit lezen
kwam ik dit topic tegen op FOK forum
http://forum.fok.nl/topic/668889/1/25
hahahah ik lag helemaal dubbel. op pagina 2 trollen ze zelfs iemand om sambal op zijn eikel te smeren ahahaha
Vind 'm niet top. Wij hebben betere gehad.

Member
Gold: 179.04
May 9 2011 01:26am
Quote (Doggy-Style @ May 9 2011 07:32am)
Vind 'm niet top. Wij hebben betere gehad.

Misschien tijd om eens een goede troll actie op te zetten?
Member
May 9 2011 08:45am
aha op youtube valt nog wel veel te trollen
http://www.youtube.com/watch?v=OT5Ck0fi-u4
bam, hele pagina met boze mensen comments ;D
Member
Gold: 0.00
May 9 2011 08:53am
Quote (Tunder_Monkey @ May 9 2011 02:45pm)
aha op youtube valt nog wel veel te trollen
http://www.youtube.com/watch?v=OT5Ck0fi-u4
bam, hele pagina met boze mensen comments ;D
Ja, heel goed zelfs. Ervaren forummers zijn al bekend met het fenomeen en over het algemeen zullen youtube-gebruikers weinig forum-ervaring hebben.

This post was edited by JWT on May 9 2011 08:53am
Member
May 9 2011 09:13am
evan wat anders....
IK GING OP FACEBOOOOKKKKK dom domd od domdodododmdmdododmdmmmmmmmmmdom moet gewoon leren.
maarja toen stond er inneens i heeft nieuwe pf foto.......... en daar klikte ik op DOMMMMMMMMMMMMMDODMODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOMODMMODDOMDODMDOMDOMDOM
dus toen ging ik er goed naaar kijkennnnnnnnnnnnnnnnnnn - megadom -
zou ze in het geheim een relatie hebben met iemand waarvan ze wil dat ik er niks van weet omdat ze bang is dat ik dan mijn studie fuck? volgens mij staat er nl een kerel naast haar!!!! :(((( ze zat altijd al je moet het halen blablabla
laatst was ze ook al kortaf met smsen, had toen een heeeeeeeeele lange post getypt maar acheraf toch maar verwijderd en die gevoelens beetje weggemoffeld en maar gaan leren............
maar dus de vraag.
haha het is maar slecht te zien in de weerspiegeling van de bril maar tochh

mijn sociaale opspoorings skills laten me ook al in de steek, al haar vriendinnen gecheckt, geen met een wit met oranje glazen bril, de kerels die de foto like zijn het ook niet, de reacties ook niet, haar broer is het ook niet.
en wat is dat in het rechterglas weerspiegeld..? zitten ze met zijn 2 op een brommer oid? is die arm gespierd genoeg om een mannenarm te zijn?
kanker de kanker zeg.
oke de hele post ga ik toch nog neerzetten.

ze zei toen ik vroeg om af te spreken ook al dat dat haar niet handig leek en dat ze het er een andere keer over wilde hebben. volgens mij heeft ze weer een vriendje ouwe.
dit was trouwens een stuk vroeger, paar weken na dat gedoe met carnaval zegmaar...
dus rond carnaval gezoend, weer opnieuw alles beetje, langs geweest, boek geleend, april leip alles beetje vast, had haar gevraagd of ze misschien weereens wilde afspreken ofzo toen maarja toen zei ze dus nee lijke me niet zo'n goed idee we hebben het er nog wel over. heb haar alleen de 12e gesmst en ook de 29e maar de laatste keer was ze dus nogal kortaf inneens.. vroeg hoe is je quensday blabla, zei ja leuk die van jou? dus ik zeg ja amsterdam ging niet door maar verder wel lachen, al toetsresulaten terug? zegt ze nee nog niet, succes met leren met dit weer! dusjaa... zou het niet zo'n goed idee zijn omdat ze bezet is maar het me niet wil vertellen uit angst dat ze dus me havo zou verknallen net als met meisje E gebeurde?

This post was edited by Tunder_Monkey on May 9 2011 09:27am
Member
Gold: 641.00
May 9 2011 09:20am
Quote (Tunder_Monkey @ 9 May 2011 16:13)
evan wat anders....
IK GING OP FACEBOOOOKKKKK dom domd od domdodododmdmdododmdmmmmmmmmmdom moet gewoon leren.
maarja toen stond er inneens i heeft nieuwe pf foto.......... en daar klikte ik op DOMMMMMMMMMMMMMDODMODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOMODMMODDOMDODMDOMDOMDOM
dus toen ging ik er goed naaar kijkennnnnnnnnnnnnnnnnnn - megadom -
zou ze in het geheim een relatie hebben met iemand waarvan ze wil dat ik er niks van weet omdat ze bang is dat ik dan mijn studie fuck? volgens mij staat er nl een kerel naast haar!!!! :(((( ze zat altijd al je moet het halen blablabla
laatst was ze ook al kortaf met smsen, had toen een heeeeeeeeele lange post getypt maar acheraf toch maar verwijderd en die gevoelens beetje weggemoffeld en maar gaan leren............
maar dus de vraag.
haha het is maar slecht te zien in de weerspiegeling van de bril maar tochh
http://img9.imageshack.us/img9/8550/afbeelding9c.png

mijn sociaale opspoorings skills laten me ook al in de steek, al haar vriendinnen gecheckt, geen met een wit met oranje glazen bril, de kerels die de foto like zijn het ook niet, de reacties ook niet, haar broer is het ook niet.
en wat is dat in het rechterglas weerspiegeld..? zitten ze met zijn 2 op een brommer oid? is die arm gespierd genoeg om een mannenarm te zijn?
kanker de kanker zeg.
oke de hele post ga ik toch nog neerzetten.

ze zei toen ik vroeg om af te spreken ook al dat dat haar niet handig leek en dat ze het er een andere keer over wilde hebben. volgens mij heeft ze weer een vriendje ouwe.
dit was trouwens een stuk vroeger, paar weken na dat gedoe met carnaval zegmaar.

Niet om het een of ander maar ik zie nog steeds niet wat er zo fantastisch aan haar is dat je andere scharrels niet hebben..
Member
May 9 2011 09:29am
de conbinatie van geweldig karakter en goed figuur en slim zijn en moeilijk te krijgen.
ook het onschuldig zijn van haar. ze is altijd ontzettend lief en onschuldig, bijna schattig.. haha. doet geen vlieg kwaad en als je haar dan alleen hebt krijg je gewoon een hele andere kant te zien.
en ook der ogen, ben een oogman ouwe. facking grootste groene ogen ooit.
ben nog niet een keer een chick tegen gekomen beter dan haar. meisje T kwam wel in de buurt maar die was te sletterig, en te lui, deed niet eens een fucking opleiding.
maaaaaaaar heeft ze vriendje of niet!?

misschien is het beter wanneer ze vriendje heeft. vergeet ik haar ook makkelijker.

zal ik het gewoon aan een vriendin van der vragen?
zelf zal ze er toch omheen praten, liegen doet ze niet.

This post was edited by Tunder_Monkey on May 9 2011 09:34am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16364656667102Next
Closed New Topic New Poll