evan wat anders....
IK GING OP FACEBOOOOKKKKK dom domd od domdodododmdmdododmdmmmmmmmmmdom moet gewoon leren.
maarja toen stond er inneens i heeft nieuwe pf foto.......... en daar klikte ik op DOMMMMMMMMMMMMMDODMODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOODOMDOMDOMDOMDOMDOMDOMODMMODDOMDODMDOMDOMDOM
dus toen ging ik er goed naaar kijkennnnnnnnnnnnnnnnnnn - megadom -
zou ze in het geheim een relatie hebben met iemand waarvan ze wil dat ik er niks van weet omdat ze bang is dat ik dan mijn studie fuck? volgens mij staat er nl een kerel naast haar!!!! :(((( ze zat altijd al je moet het halen blablabla
laatst was ze ook al kortaf met smsen, had toen een heeeeeeeeele lange post getypt maar acheraf toch maar verwijderd en die gevoelens beetje weggemoffeld en maar gaan leren............
maar dus de vraag.
haha het is maar slecht te zien in de weerspiegeling van de bril maar tochh

mijn sociaale opspoorings skills laten me ook al in de steek, al haar vriendinnen gecheckt, geen met een wit met oranje glazen bril, de kerels die de foto like zijn het ook niet, de reacties ook niet, haar broer is het ook niet.
en wat is dat in het rechterglas weerspiegeld..? zitten ze met zijn 2 op een brommer oid? is die arm gespierd genoeg om een mannenarm te zijn?
kanker de kanker zeg.
oke de hele post ga ik toch nog neerzetten.
ze zei toen ik vroeg om af te spreken ook al dat dat haar niet handig leek en dat ze het er een andere keer over wilde hebben. volgens mij heeft ze weer een vriendje ouwe.
dit was trouwens een stuk vroeger, paar weken na dat gedoe met carnaval zegmaar...
dus rond carnaval gezoend, weer opnieuw alles beetje, langs geweest, boek geleend, april leip alles beetje vast, had haar gevraagd of ze misschien weereens wilde afspreken ofzo toen maarja toen zei ze dus nee lijke me niet zo'n goed idee we hebben het er nog wel over. heb haar alleen de 12e gesmst en ook de 29e maar de laatste keer was ze dus nogal kortaf inneens.. vroeg hoe is je quensday blabla, zei ja leuk die van jou? dus ik zeg ja amsterdam ging niet door maar verder wel lachen, al toetsresulaten terug? zegt ze nee nog niet, succes met leren met dit weer! dusjaa... zou het niet zo'n goed idee zijn omdat ze bezet is maar het me niet wil vertellen uit angst dat ze dus me havo zou verknallen net als met meisje E gebeurde?
This post was edited by Tunder_Monkey on May 9 2011 09:27am