d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev16263646566136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2009 12:25pm
Quote (Xopoliz @ Fri, 31 Jul 2009, 19:18)
Eminem's 'diss' geeft weer wat hoop, qua rapstijl dan. Vrij triest dat hij het enkel en alleen op schijnt te durven nemen tegen artiesten die nooit een fatsoenlijke reply kunnen maken, maar zolang het goede muziek oplevert kan het nét.

Je vergeet Cannibus.
Member
Posts: 248
Joined: May 19 2009
Gold: 330.00
Jul 31 2009 12:31pm
Quote (Kanni @ Fri, Jul 31 2009, 07:25pm)
Je vergeet Canibus.


Argh. 'Over het algemeen' dan... >_>

This post was edited by Xopoliz on Jul 31 2009 12:31pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 31 2009 01:02pm
Quote (Xopoliz @ Fri, 31 Jul 2009, 20:18)
Eminem's 'diss' geeft weer wat hoop, qua rapstijl dan. Vrij triest dat hij het enkel en alleen op schijnt te durven nemen tegen artiesten die nooit een fatsoenlijke reply kunnen maken, maar zolang het goede muziek oplevert kan het nét.


wat is dit voor onzin.

Everlast , Benzino, limpbizkit, Mariah Carey, Britney spears, Ja Rule, moby, Insane Clown Posse, nelly, Royce da 5'9, Christina Aguilera, Cage, Jermaine Dupri en Canibus

zouden allemaal een goeie reply kunnen maken en de meesten deden dit ook
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2009 01:16pm
Quote (Xopoliz @ Fri, 31 Jul 2009, 19:31)
Argh. 'Over het algemeen' dan... >_>

Ja, ik snap je punt wel. Ik zou ook graag een Eminem vs Joe Budden zien (ik zou op Joe gokken) maar er moet wel een aanleiding zijn. Je kan niet zo maar iemand dissen out of the blue.

Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 31 Jul 2009, 20:02)
wat is dit voor onzin.

Everlast , Benzino, limpbizkit, Mariah Carey, Britney spears, Ja Rule, moby, Insane Clown Posse, nelly, Royce da 5'9, Christina Aguilera, Cage, Jermaine Dupri en Canibus

zouden allemaal een goeie reply kunnen maken en de meesten deden dit ook

What the fuck zijn dat voor namen
Op Royce en Cannibus na is iedereen in je lijstje kansloos, de helft rapt niet eens.

En Slaughterhouse album =
Instant classic. Dat weet ik al na track 3.
Member
Posts: 248
Joined: May 19 2009
Gold: 330.00
Jul 31 2009 01:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jul 31 2009, 08:02pm)
wat is dit voor onzin.

Everlast , Benzino, limpbizkit, Mariah Carey, Britney spears, Ja Rule, moby, Insane Clown Posse, nelly, Royce da 5'9, Christina Aguilera, Cage, Jermaine Dupri en Canibus

zouden allemaal een goeie reply kunnen maken en de meesten deden dit ook


Afgezien van Royce (die hij voor zover ik weet helemaal niet heeft gedisst) en de al genoemde Canibus (die ik vergeten was) zijn dat stuk voor stuk troeprappers (of artiesten uit een ander genre), wat precies mijn punt was.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2009 01:28pm
Klopt. Eminem heeft nooit Royce gedisst, omgekeerd wel.
Waarom schrijf ik Canibus met dubbele 'n'?
Member
Posts: 248
Joined: May 19 2009
Gold: 330.00
Jul 31 2009 01:35pm
Quote (Kanni @ Fri, Jul 31 2009, 08:28pm)
Klopt. Eminem heeft nooit Royce gedisst, omgekeerd wel.
Waarom schrijf ik Canibus met dubbele 'n'?


Zodat je username er iets op lijkt, en je nogal onzeker bent. ;)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2009 01:45pm
Nu we het toch over Royce & Eminem hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=dmWonieENVc

Quote (Xopoliz @ Fri, 31 Jul 2009, 20:35)
Zodat je username er iets op lijkt, en je nogal onzeker bent. ;)

Wat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 31 2009 01:47pm
Quote (Kanni @ Fri, 31 Jul 2009, 21:28)
Klopt. Eminem heeft nooit Royce gedisst, omgekeerd wel.
Waarom schrijf ik Canibus met dubbele 'n'?


eminem niet maar D12 wel en eminem stond achter D12

http://www.youtube.com/watch?v=mXzG28nEUqo&feature=related

chille track igg
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2009 01:58pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 31 Jul 2009, 20:47)
eminem niet maar D12 wel en eminem stond achter D12

http://www.youtube.com/watch?v=mXzG28nEUqo&feature=related

chille track igg

Fake volgens mij. Die verse van Swifty komt van de track 'Keep Talking', een disstrack naar Benzino & Ja Rule: http://www.youtube.com/watch?v=-tsYfPUKfmU
'Type of brother that will fuck your mother / with a fishnet rubber'
Die 'Keep Talking' stond op een DJ Green Lantern mixtape, heb die tape echt fokking veel geluisterd vroeger. Stond ook die 'Hail Mary' van Eminem, 50 & Busta op en nog een paar andere classic disstracks.
Edit; die track staat zelfs als bonus cut van het D12 World album.

This post was edited by Kanni on Jul 31 2009 01:59pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16263646566136Next
Add Reply New Topic New Poll