Slaughterhouse dropt 11 augustus.
Quote
Atmosphere blijft toch mijn favoriete rapformatie. By far zelfs.
Run-DMC, Wu Tang, A Tribe Called Quest, The Roots, Mobb Deep, NWA, Public Enemy, Gangstarr, De La Soul, Cypress Hills, M.O.P, Das Efx, Eric B & Rakim, Smif N Wesson, Onyx, Naughty By Nature, Capone and Noreaga, Ghetto Boys, Digital Underground, D.I.T.C, Black Moon, House Of Pain, Dogg Pound, Lords of the Underground, SmoothThe hustler & Trigga da Gambler, Hot Boys, Outkast, UGK, Bone Thugz N Harmony, Jedi Mind Tricks, Slaughterhouse......
Tja. Atmosphere ken ik eigenlijk niet goed, heb nog maar één trackje van gehoord ooit. Wat is hun beste album?