d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev16061626364136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 25 2009 12:32pm
dan is het dus geen parodie?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 25 2009 01:00pm
Het is een parodie op tuinmannen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 26 2009 03:59am
Quote (Kanni @ Sat, 25 Jul 2009, 21:00)
Het is een parodie op tuinmannen.


wel grappig dat hoe vaak ik het ook zeg jullie nog steeds denken dat ik een hovenier ben
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 26 2009 04:00am
Zo is het.

Volgend weekend op vrijdag en zaterdag in Westerpark, A'dam: Raw & Rhythm festival met Fakkelbrigade, Jiggy, Dizzee Rascal etc. Zondag Appelsap festival in Oosterpark, A'dam met o.a. Zwart Licht. Hatelijk dat er zo weinig hiphop fans in mijn sociale omgeving in A'dam zitten.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 26 2009 04:12am
Slaughterhouse album snippets: http://www.defsounds.com/articles/Slaughterhouse_slaughterhouse_album_preview
Dit belooft.. ik doe het bijna nooit, maar deze shit ga ik sowieso pre-orderen.

Nieuwe Jay-Z van Blueprint 3
Run This Town Feat. Kanye West & Rihanna: http://www.youtube.com/watch?v=f1yUs-fyTOc
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 26 2009 02:41pm
Ik vind die Jay-z wel dope eigenlijk.

Slaughterhouse: ben benieuwd. Wanneer dropt ie?

Fucking vorige maand was Atmosphere in Melkweg. Fucking gemist. Fucking balen. Atmosphere blijft toch mijn favoriete rapformatie. By far zelfs.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 26 2009 03:07pm
Slaughterhouse dropt 11 augustus.

Quote
Atmosphere blijft toch mijn favoriete rapformatie. By far zelfs.

Run-DMC, Wu Tang, A Tribe Called Quest, The Roots, Mobb Deep, NWA, Public Enemy, Gangstarr, De La Soul, Cypress Hills, M.O.P, Das Efx, Eric B & Rakim, Smif N Wesson, Onyx, Naughty By Nature, Capone and Noreaga, Ghetto Boys, Digital Underground, D.I.T.C, Black Moon, House Of Pain, Dogg Pound, Lords of the Underground, SmoothThe hustler & Trigga da Gambler, Hot Boys, Outkast, UGK, Bone Thugz N Harmony, Jedi Mind Tricks, Slaughterhouse......

Tja. Atmosphere ken ik eigenlijk niet goed, heb nog maar één trackje van gehoord ooit. Wat is hun beste album?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 26 2009 04:08pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jul 26 2009, 10:00am)
Zo is het.

Volgend weekend op vrijdag en zaterdag in Westerpark, A'dam: Raw & Rhythm festival met Fakkelbrigade, Jiggy, Dizzee Rascal etc. Zondag Appelsap festival in Oosterpark, A'dam met o.a. Zwart Licht. Hatelijk dat er zo weinig hiphop fans in mijn sociale omgeving in A'dam zitten.


zitten er genoeg hoor.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 26 2009 04:22pm
in zijn sociale omgeving.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 26 2009 10:43pm
oftewel de studenten
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16061626364136Next
Add Reply New Topic New Poll