d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Liep In Nederland En Kwam Tot Een Conclusie > rare mensen
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 16.93
Jun 19 2007 01:03pm
Quote (Toasts @ Tue, Jun 19 2007, 09:01pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 19:28)
Quote (Falkerakatim @ Tue, Jun 19 2007, 07:20pm)
WTF is een mischa?

Quote (Yort)
Hmm, ik mis hier ff iets, wat is een mischa? tongue.gif

Klinkt als nogal een belediging.. wordt zo serieus over gepraat.. Is dat zoiets als noob? Of een echt persoon?

Quote (xycho2d)
HAHAHAHAH XD!! biggrin.gif

Mischa is een soort van prins op het witte paard.

Mischa is een niet zo geliefde member hier, je moet maar eens rondkijken op het forum hier
Maar ik merk dat je hier niet zoveel moet doen om een "Mischa" te worden
persoonlijk heb ik niets tegen hem maar wij hebben ook nog niets naar elkaar "gepost" dus wil ik liever niet echt zelf oordelen

edit:ik geef het op met de quotes
edit : omfg gelukt biggrin.gif

Als ge een paar topics doorleest merkt ge wel waarom men hem niet zo moet, Andrew. happy.gif

Bof
zeg gij kent mij goe ben ik een mischa?
en ik weet wel wat ze ermee bedoelen maar zolang ie mij ni lastig valt kant mij nada schele
Member
Gold: 4.33
Jun 19 2007 01:04pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 21:03)
WTF is een mischa?

Quote (Yort)

Klinkt als nogal een belediging.. wordt zo serieus over gepraat.. Is dat zoiets als noob? Of een echt persoon?

Quote (xycho2d)

Mischa is een niet zo geliefde member hier, je moet maar eens rondkijken op het forum hier
persoonlijk heb ik niets tegen hem maar wij hebben ook nog niets naar elkaar "gepost" dus wil ik liever niet echt zelf oordelen

Als ge een paar topics doorleest merkt ge wel waarom men hem niet zo moet, Andrew. happy.gif

Bof
en ik weet wel wat ze ermee bedoelen maar zolang ie mij ni lastig valt kant mij nada schele

Een enorme mischa biggrin.gif

Neh, soms zijt ge nogal prikkelbaar, maar da's ni waarom mischa hier ni geliefd is. ^^

This post was edited by Toasts on Jun 19 2007 01:05pm
Member
Jun 19 2007 01:06pm
Quote (Toasts @ Tue, Jun 19 2007, 09:04pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 21:03)
WTF is een mischa?

Quote (Yort)

Quote (xycho2d)

Bof

Een enorme mischa biggrin.gif

Neh, soms zijt ge nogal prikkelbaar, maar da's ni waarom mischa hier ni geliefd is. ^^

vouch tongue.gif
edit: owjah voork et vergeet ge moe ni gon zoeke achter uw light skillers die zitten op men bear soso spijtig da soren die een heeft gepikt grrr tongue.gif

This post was edited by Demonsangel on Jun 19 2007 01:08pm
Member
Gold: 31.00
Jun 19 2007 01:43pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 04:54pm)
Quote (xycho2d @ Tue, Jun 19 2007, 06:51pm)
Toch is het eigelijk wel idioot dat je jezelf in het café wel dronken mag zuipen, maar buitn op de stoep uit je eigen kratje drinken mag niet.
Vroeg of laat moeten die mensen uit dat café toch de straat op om naar huis te gaan ofzo.
Als een klant uit een café met de auto is, stomdronken en gaat vervolgens weg met de auto en krijgt een ongeluk.
Wie is dat de schuldige? Heb ooit eens iets vernomen dat het café of restaurant dat aansprakelijk werd gesteld.

Omg dat is nu wat ik bedoelde, kon het percies niet zo goed uitleggen, was niet wakker genoeg denk ik. tongue.gif
Maar het staat er wel ergens tussen.

@baklap wrm ben ik 2e mischa ? omdat demo het zegt
of omdat je me niet eerder hier hebt zien posten...

Kijk en als je het net zo had geformuleerd hadden we geen flame war gehad, ik neem men woorden terug want dit gaat nergens over en weet dat je gelijk hebt.. zolang je ook maar mijn punt snapt wink.gif. Ik bedoel, we hebben hier van een mug een olifant gemaakt.. een bezopen olifant tbh. smile.gif
Member
Jun 19 2007 02:03pm
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 09:43pm)
Toch is het eigelijk wel idioot dat je jezelf in het café wel dronken mag zuipen, maar buitn op de stoep uit je eigen kratje drinken mag niet.
Vroeg of laat moeten die mensen uit dat café toch de straat op om naar huis te gaan ofzo.
Als een klant uit een café met de auto is, stomdronken en gaat vervolgens weg met de auto en krijgt een ongeluk.
Wie is dat de schuldige? Heb ooit eens iets vernomen dat het café of restaurant dat aansprakelijk werd gesteld.

Omg dat is nu wat ik bedoelde, kon het percies niet zo goed uitleggen, was niet wakker genoeg denk ik. tongue.gif

Kijk en als je het net zo had geformuleerd hadden we geen flame war gehad, ik neem men woorden terug want dit gaat nergens over en weet dat je gelijk hebt.. zolang je ook maar mijn punt snapt wink.gif. Ik bedoel, we hebben hier van een mug een olifant gemaakt.. een bezopen olifant tbh. smile.gif

idd
Maar het was wel plezant tbh leuke afleiding van mijn examens stress

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat wij dankzij dit het goed met elkaar gaan kunnen vinden vanaf nu lol tongue.gif

This post was edited by Demonsangel on Jun 19 2007 02:06pm
Member
Jun 20 2007 12:19am
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 08:03pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 09:43pm)

idd
Maar het was wel plezant tbh leuke afleiding van mijn examens stress

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat wij dankzij dit het goed met elkaar gaan kunnen vinden vanaf nu lol tongue.gif

Naja, wat je ook mag denken van me.. kben de kwaadste niet tongue.gif En had al zo'n vermoeden dat het door een of andere stress kwam dat er zo fel werd gereageerd ^^ Iig succes met je examens wink.gif Kmoet zeggen, heb ook elke keer met liefde gepost tongue.gif
Member
Gold: 11.33
Jun 20 2007 12:36am
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 10:37)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 12:00pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 09:54am)
als jij het uitlegt percies wel

Oh sorry meneer de ito. Voorbeeld(en): Demonsangel, Mischa

Snap je het nu? Want volgens mij praat ik geen Arabisch..

vergelijk mij niet met mischa zielig kind

zie eh : Yort legt mij iets uit
jij probeert mij belachelijk te maken op een forum

get a life

en tim ik ook niet maarjah

edit: zie eh in mijn post had ik een mening gestoken j?
zulle we dan zeggen dat jouw mening = mijn mening sux en het hierbij laten?
want heb eerlijk gezegd geen goesting om hierover bijven voort te gaan

..

WHO THE FOK ZIJN TIM EN YORT? AAP

Member
Jun 20 2007 12:47am
laatkomertje?

als je alles leest zal je zien dat Yort een uusername is en tim is FalkerAkaTIm
Member
Gold: 11.33
Jun 20 2007 12:53am
Quote (Demonsangel @ Wed, 20 Jun 2007, 06:47)
laatkomertje?

Member
Jun 20 2007 02:23am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jun 20 2007, 06:53am)
Quote (Demonsangel @ Wed, 20 Jun 2007, 06:47)
laatkomertje?

Maak er niet zo'n e-drama van MAC.. alleen omdat die gasten niet e-famous zijn wil niet zeggen dat ze geen naam hebben -.-' Als ik mensen bij hun echte naam ga noemen en jij weet niet over wie ik het dan heb.. moet ik ze maar bij hun nickname noemen? :<
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll