Quote (Sirchefhimself @ Thu, Apr 26 2007, 08:43pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Apr 24 2007, 01:44pm)
Quote (Duncan99 @ Tue, Apr 24 2007, 01:38pm)
Quote (Mischa @ Tue, Apr 24 2007, 09:53am)
3 joints per week is niet veel dude, serieus echt niet
en als ik in 1 week meer rook dan in jouw hele leven dat vind ik prima moet jij weten maar je mist heel veel
ik ga doei vwo nerd
en wat is er mis met vwo? :S
Jaloezie doet rare dingen met mensen, even als blowen.
dat is echt geen jaloezie. die gozer moet je in het echt leren kennen. Ik ken hem ook niet maar ken wel dat soort mensen. Ik weet zeker dat het een hele aardige gozer is.. maar het is hier gewoon grappig om dat soort dingen te zeggen
Ieder zijn definitie van grappig, ik vind het eerder diep triest en ik denk als ik hem in het echt zou tegen komen ik hem toch wel even op z'n bek zou slaan. (Nee niet om stoer te doen, maar ik mag hem gewoon niet) Hier komen stoefen met dat hij maarliefst 3 jointjes per week rookt (Op een of andere manier geloof ik er weinig van..) en vervolgens 3 van de 5 posts eindigt met: "DRUGS 4 LIFE" of "WEED ALL THE WAY". A fijn, zaterdag avond uit en heb een leuke planning na het uit gaan.. het is dat je maar 1 keer kan worden ontmaagd anders had ik hier weer on-topic kunnen posten. Naja misschien een nieuwe ervaring, laters!
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Apr 27 2007, 07:14am)
Nog ander leuk feitje:
In Italië is het (blijkbaar) gebruikelijk onder vele mannelijke jongeren om je te laten ontmaagden door een hoer. Op die manier heb je al wat ervaring voor de eerste keer en sla je dus geen flater. Ik heb het nagevraagd bij wat Italianen, maar geen van hen kon het bevestigen. Wat het voor mij dus wel bevestigde.
Haha, ach bekijk het zo.. je kan er van alles over lezen/horen of je kan zo veel voorlichtingen krijgen als je maar wilt, maar uiteindelijk begrijp je het pas zodra je "praktijk ervaring" hebt opgedaan.
This post was edited by DemOnatOr on Apr 27 2007 02:28am