d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom Zijn Sommige Scholen Gewoon Gestoord? > Vertel het me
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4.00
Apr 4 2007 05:41am
Stages > School Daar leer je meer in 2 maanden dan in het rest van het school jaar! tongue.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Apr 4 2007 05:42am
Member
Gold: 187.03
Apr 4 2007 03:15pm
school is inderdaad bagger
maar zonder school heb je dus echt een taal achterstand
en andere vakken die achterstand hebben,
voor sommige vakken heb je inderdaad niets maar,
je meot wel denken dat je zonder die talen en andere vakken
nauwelijks zou slagen , en daardoor geen diploma zou krijgen
en daardoor ;D kan je moeilijker werk vinden
want mensen (de bazen) op he twerk die verw88 wel een persoon
in de meeste gevallen , die goed nederlands spreekt of een andere taal
en goed om kan gaan met wat hij of zij moet doen.
Member
Gold: 0.00
Apr 4 2007 03:23pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, 31 Mar 2007, 12:02)
Quote (wolfboy @ Sat, Mar 31 2007, 08:00am)
Juist.. ^^
Ga dan MAVO doen (= eitje) en dan mbo-opleiding, kun je nog kiezen of je die leuk vind of niet..

hey jij mag MAVO mss en makkie vinden maar ik ken mensen genoeg waarbij dat wel hun niveau is dus kijk een beetje uit wat je zecht wil je?

Jij zelf?
Member
Gold: 12.00
Apr 5 2007 12:27am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Apr 4 2007, 11:41am)
Stages > School Daar leer je meer in 2 maanden dan in het rest van het school jaar! tongue.gif

mee eens
Member
Gold: 0.00
Apr 5 2007 04:19am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 4 Apr 2007, 11:41)
maar ''in de maatschappij leven...'' ik bedoel.. welke maatschappij?

Is afhankelijk van tot welke maatschappij je behoort.

Moet iedereen het zelfde zijn en de zelfde kwaliteiten hebben om in die ''Maatschappij'' te leven?

Nee, zeg ik ook niet. Waar heb je het over?

Ik geloof in anarchisme.. tja mischien had hitler wel gelijk, want het leven zou inderdaad een stuk makkelijker zijn als iedereen het zelfde was.

1. Om je even een idee te geven waar jij zegt achter te staan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme
2. Ik hoop dat je dat terugtrekt, het is namelijk enorm belachelijk het schoolsysteem te bekritiseren en dan te pleiten voor anarchisme. Laat me even stellen dat het niveau van educatie in een anarchistische staat ver onder het niveau van het huidige systeem zou liggen.
3. Hitler wilde dat 'iedereen hetzelfde was'? Niet helemaal correct, om niet te zeggen 'fout'.
4. Waarom denk je dat 'het leven een stuk makkelijker zou zijn als iedereen hetzelfde is?

maar dat is nu niet het geval en mensen moeten daar ook niet naar streven. Doe je eigen ding, maar ben niet afhankelijk van anderen. Zonder werk kom ik best aan geld, gewoon creatief denken. Ik ga een paar pubjes af. ik zeg ik kom hier optreden laat me demotje zien vraag 50 euro en vergoeding van de reiskosten etc. Ik neem eigen fans mee. die zaak heeft de omzet van hun leven en ik heb me avondeten met me band.. en het is nog leuk ook. simple as that. ik hoef geen ''baasje'' of  ''opdrachtgever'' ik ben geen aso die niks doet voor andere mensen. maar zeker geen schaapje die in een kudde (maatschappij) meeloopt en maar doet wat van hem word gevraagd.. ik zou vast veel gelukkiger zijn als ik het zou doen maarja zo zit ik niet in elkaar

1. Je bent sowieso afhankelijk van anderen. Je leeft in gemeenschap, en je hebt elkaar nodig, punt.
2. Klinkt leuk, maar ik betwijfel of dat zo werkt.
3. Dat je geen kuddedier bent, vind ik positief. Zo ben ik zelf ook niet.
4. Ik heb een bloedhekel aan de mode-uitdrukkingen als "doe je eigen ding", maar dat geheel terzijde.

Quote (Shinobi-tlo @ Wed @ Apr 4 2007, 11:41am)
Stages > School Daar leer je meer in 2 maanden dan in het rest van het school jaar!

Als dat het geval is, ligt dat aan jezelf. Je moet school ook niet volledig verantwoordelijk stellen voor wat JIJ leert. Een school kan niks in jou plaats inprenten, dat moet je uiteindelijk zelf doen. Stage is de praktische uitvoering van wat je op school leert. Je moet eerst theoretische kennis opdoen voor je het in praktijk kan brengen.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 5 2007 05:13am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 31 Mar 2007, 12:02)
Quote (wolfboy @ Sat, Mar 31 2007, 08:00am)
Juist.. ^^
Ga dan MAVO doen (= eitje) en dan mbo-opleiding, kun je nog kiezen of je die leuk vind of niet..

hey jij mag MAVO mss en makkie vinden maar ik ken mensen genoeg waarbij dat wel hun niveau is dus kijk een beetje uit wat je zecht wil je?

ben jij er dan ook een van?

Member
Apr 5 2007 05:18am
Quote (¢?NNI @ Thu, Apr 5 2007, 10:19am)
maar ''in de maatschappij leven...'' ik bedoel.. welke maatschappij?

Is afhankelijk van tot welke maatschappij je behoort.

Moet iedereen het zelfde zijn en de zelfde kwaliteiten hebben om in die ''Maatschappij'' te leven?

Nee, zeg ik ook niet. Waar heb je het over?

Ik geloof in anarchisme.. tja mischien had hitler wel gelijk, want het leven zou inderdaad een stuk makkelijker zijn als iedereen het zelfde was.

1. Om je even een idee te geven waar jij zegt achter te staan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchisme [B]Inderdaad[/B]
2. Ik hoop dat je dat terugtrekt, het is namelijk enorm belachelijk het schoolsysteem te bekritiseren en dan te pleiten voor anarchisme. Laat me even stellen dat het niveau van educatie in een anarchistische staat ver onder het niveau van het huidige systeem zou liggen.
3. Hitler wilde dat 'iedereen hetzelfde was'? Niet helemaal correct, om niet te zeggen 'fout'. Hij wou het edele ras ofzo. dus mensen die anders waren weg, ook goed
4. Waarom denk je dat 'het leven een stuk makkelijker zou zijn als iedereen hetzelfde is? Iedereen zou goed met elkaar kunnen opschieten, geen meningsverschillen enzo

maar dat is nu niet het geval en mensen moeten daar ook niet naar streven. Doe je eigen ding, maar ben niet afhankelijk van anderen. Zonder werk kom ik best aan geld, gewoon creatief denken. Ik ga een paar pubjes af. ik zeg ik kom hier optreden laat me demotje zien vraag 50 euro en vergoeding van de reiskosten etc. Ik neem eigen fans mee. die zaak heeft de omzet van hun leven en ik heb me avondeten met me band.. en het is nog leuk ook. simple as that. ik hoef geen ''baasje'' of  ''opdrachtgever'' ik ben geen aso die niks doet voor andere mensen. maar zeker geen schaapje die in een kudde (maatschappij) meeloopt en maar doet wat van hem word gevraagd.. ik zou vast veel gelukkiger zijn als ik het zou doen maarja zo zit ik niet in elkaar

1. Je bent sowieso afhankelijk van anderen. Je leeft in gemeenschap, en je hebt elkaar nodig, punt. ja maar je kan volgens die maatschappij enzo niet zelf die mensen kiezen
2. Klinkt leuk, maar ik betwijfel of dat zo werkt. bij mij wel
3. Dat je geen kuddedier bent, vind ik positief. Zo ben ik zelf ook niet. mooi
4. Ik heb een bloedhekel aan de mode-uitdrukkingen als "doe je eigen ding", maar dat geheel terzijde. aye

Quote (Shinobi-tlo @ Wed @ Apr 4 2007, 11:41am)
Stages > School Daar leer je meer in 2 maanden dan in het rest van het school jaar!

Als dat het geval is, ligt dat aan jezelf. Je moet school ook niet volledig verantwoordelijk stellen voor wat JIJ leert. Een school kan niks in jou plaats inprenten, dat moet je uiteindelijk zelf doen. Stage is de praktische uitvoering van wat je op school leert. Je moet eerst theoretische kennis opdoen voor je het in praktijk kan brengen.

Member
Gold: 587.10
Apr 5 2007 07:02am
bij ons heeft er onlangs een kerel een boekenkast in brand gestoke, die jonge loopt nu gwn rond op de speelplaats... En als je 3 onvoldoendes op je rapport hebt, krijg je strafstudie..

eerlijk?
Member
Apr 5 2007 10:22am
Quote (mod-termi @ Thu, Apr 5 2007, 01:02pm)
bij ons heeft er onlangs een kerel een boekenkast in brand gestoke, die jonge loopt nu gwn rond op de speelplaats... En als je 3 onvoldoendes op je rapport hebt, krijg je strafstudie..

eerlijk?

haha wel kicken dat ie die boekenkast in de fik had gestoken tongue.gif en wat is strafstudie?
Member
Gold: 587.10
Apr 6 2007 01:55am
Quote (Sirchefhimself @ Thu, Apr 5 2007, 04:22pm)
Quote (mod-termi @ Thu, Apr 5 2007, 01:02pm)

eerlijk?

haha wel kicken dat ie die boekenkast in de fik had gestoken tongue.gif en wat is strafstudie?

strafstudie is, als je iets mispeutert hebt of zoiets, dat je dan moet nablijven tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll