Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Mar 2007, 20:49)
Nuclear Family is als Nederlandse groep best aardig.
Heb er gisterenavond wat van beluisterd, klinkt wel en de teksten zijn geėngageerd. Ik had er nog nooit van gehoord.
Quote (jOOdje @ Fri, 30 Mar 2007, 06:26)
Mja het is wel pas sinds Fergie dat ze echt doorgebroken zijn, geloof dat het hun laatste 2 platen zijn.
Cd's, bedoel je? Mja, ik denk toch niet dat het aan Fergie zelf ligt. BEP mistte gewoon nog een huppelkut. Haar muziekale bijdrage is niet van belang. Als je haar live hoort zingen snap je ook wel waarom.
Quote (jOOdje @ Fri, 30 Mar 2007, 06:26)
Eminimem vind ik echt verschrikkelijk slecht, kan hem helemaal niet aanhoren

Heh, nja, iedereen zijn smaak!
Quote (Doggy-Style @ Fri, 30 Mar 2007, 08:02)
Hij heeft wel een zeer relaxte stem om maar te luisteren. Heeft the game eigenlijk ook wel.
Dat is waar, maar qua flow en lyrics vind ik 'm niet geweldig. Het zijn vooral de beats die heel veel goedmaken. Maar stemgeluid is op zich niet onbelangrijk. Tim (VSOP) heeft sterke lyrics, een redelijke flow maar ik kan niet langer dan een uur naar hem luisteren anders heb ik hoofdpijn van het horen van zijn stem.

Quote (Doggy-Style @ Fri, 30 Mar 2007, 08:02)
Edit = Heb je nou die looptroop al beluisterd?
Oh, ja. Energieke nummers, geėngageerde boodschap maar ik vind sommige beats niet pakkend genoeg. Maar ik vind het zeker niet slecht! Het doet me soms wat denken aan Fort Minor's stijl van rappen. Maar dit klinkt aangenamer.
Quote (Sirchefhimself @ Fri, 30 Mar 2007, 08:58)
Ik ben meer van de echte shit, voor de echte mannen. Zoals rage against the machine (ook een soort van rap), niet van zon mietje dat werd neergeknald omdat ie stoer liep te doen en dan gaat trainen en gaat zeggen ik neuk je bitch enzo. Die gozer heeft niks anders gedaan dan hoeren neuken.. (50 cent dus) Oldskool is ook kicke, beasty boys enzo. oioi aye
Je houdt niet van gangsterrap, dus. Nja, ik kan ook enkel naar nummers als "Just a little bit, Disco Inferno..." luisteren met verstand op nul, maar je moet hem wel nageven dat hij weet hoe hij succesnummers moet maken. Sommige nummers van hem kan ik wel meer appreciėren (Many Men, Ghetto Qua Ran).