Quote (¢?NNI @ Fri, 9 Feb 2007, 18:50)
Axid heeft gelijk.
Autorijden is slechts schadelijk voor je gezondheid wanneer je verongelukt. Roken is sowieso schadelijk. Het is voor niets goed, en rokers sterven gemiddeld 10 jaar jonger. Net zoals je de keuze maakt om te roken, maak je ook de keuze om heroïne te gebruiken. Wanneer je voor een verslaving kiest, moet je er maar tegen kunnen dat er momenten zullen zijn wanneer je deze zal missen. PECH.
sorry maar et is heel simpel,leve is het gene dat schadelijk is ga je dagelijks gewoontes maar is na,je dagelijkse ding.
je gebruikt stroom sowieso,je hebt misschien een auto,je gebruikt die cv wel,je werkt misschien wel in een fabriek,of een groot bedrijf bedrijf waar ze met chemische spullen zooien.
bijna alles wat je doet is slecht voor et mileu,ik weet ook bijvoorbeeld zeker dat 9/10 mense hier vuild op straat gooien,misschien niet altijd maar et gebeurt wellis onbewust.
mileuvervuiling is simpelweg schadelijk voor ons leven,en dan vind ik dus niet dat mense moete zeuren van ''o jeee'' ''hij rookt das vies das ongezond'' dan vraag ik me altijd af hoe gezond ben jij? eet je goed?zit je met regelmaat bij de snackbar? drink je nooit? etc.
et is zo simpel om te zeggen roken is dodelijk dus et moet overall verboden worden behalve op eigen terrein. en stiekem had de overheid wel van het geld dat ze aan rokers verdienen