d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stelen Op School / Werk
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Jan 10 2007 03:22am
Quote (Noob-Style. @ Wed, Jan 10 2007, 03:05am)
sorry voor ot maaruh ,ik vind et vrij zwak om kanni proberen te kleineren of w/e je probeert, voor het uiten van zn mening, en wat nog als die dutchooligan flamede (hoewel ik et niet als flamen zou willen beschouwen,dutchhooligan is gewoon een kleuter die interessant wil doen,hij doet me denken aan me 6 jaar oude broertje,die wil ook altijd aandacht en interessant zijn,maar die is tog al wel een paar stappen verder.
dat wou ik even kwijt.

bij mij op school(vorige school) kon je je geld,ipod,telefoon,sigarette en alles eigenlijk niks in je jas laten zitte,mijn oplossing was men jas ging waar ik ging,had ik les ging men jas mee,wat een leraar hier dan ook van vond.
liever een verwijdering uit de klas als een gestolen eigendommen

Je broertje is 6 jaar? Jij bent vast 10, zo niet.. waarom gedraag je je dan naar die leeftijd?
Edu, staat dat toevallig voor Erg dom uilskuiken? Dat is het enige wat ik eruit kan halen wat van toepassing is op jou.
Erg dom Uilskuiken

XYCHO AND dEMO SITTING IN A TREE, K-I-S-S-I-N-G

Wow, gebruiken ze dat nog steeds in groep 7?

Canni, aan jou zal ik immers geen letters meer besteden want ik krijg toch alleen maar bullshit terug. Ik denk overigens als je zulke taal gebruikt tegen leeftijdsgenoten dat het best afstotelijk kan werken, maar ik zou dat niet met zekerheid kunnen zeggen natuurlijk aangezien ik het maar op een stel letters beoordeel.
Member
Gold: 89.00
Jan 10 2007 04:21am
[QUOTE=DemOnatOr,Wed, 10 Jan 2007, 09:22][QUOTE=Noob-Style.,Wed, Jan 10 2007, 03:05am]sorry voor ot maaruh ,ik vind et vrij zwak om kanni proberen te kleineren of w/e je probeert, voor het uiten van zn mening, en wat nog als die dutchooligan flamede (hoewel ik et niet als flamen zou willen beschouwen,dutchhooligan is gewoon een kleuter die interessant wil doen,hij doet me denken aan me 6 jaar oude broertje,die wil ook altijd aandacht en interessant zijn,maar die is tog al wel een paar stappen verder.
dat wou ik even kwijt.

bij mij op school(vorige school) kon je je geld,ipod,telefoon,sigarette en alles eigenlijk niks in je jas laten zitte,mijn oplossing was men jas ging waar ik ging,had ik les ging men jas mee,wat een leraar hier dan ook van vond.
liever een verwijdering uit de klas als een gestolen eigendommen[/QUOTE]

Je broertje is 6 jaar? Jij bent vast 10, zo niet.. waarom gedraag je je dan naar die leeftijd?
Edu, staat dat toevallig voor Erg dom uilskuiken? Dat is het enige wat ik eruit kan halen wat van toepassing is op jou.
[QUOTE]Erg dom Uilskuiken
.[/QUOTE]

moet ik hier serieus op ingaan?je liet me iig laggen. En ik wil wete wat je nu probeert te bereiken, ik heb niet egt et idd dat je snapt waar et om draait. Ik wil het best wel aan je uitleggen, ik snap ook wel dat het best moelijk is voor je om eerst na te denken voordat je iets zegt of in dit geval post.

This post was edited by Noob-Style. on Jan 10 2007 04:26am
Member
Jan 10 2007 05:17am
Quote (Noob-Style.)
moet ik hier serieus op ingaan?je liet me iig laggen. En ik wil wete wat je nu probeert te bereiken, ik heb niet egt et idd dat je snapt waar et om draait. Ik wil het best wel aan je uitleggen, ik snap ook wel dat het best moelijk is voor je om eerst na te denken voordat je iets zegt of in dit geval post.

Heel grappig want:
1. Je gaat er al serieus op in.
2. Ik laat je laggen? Zo veel internet-usage geven mijn letters nou ook weer niet.
3. Wat ik probeer te bereiken? Dat het hier gewoon ook vriendelijk kan zijn en niet alles hoeft te eindigen in een nutteloze discussie.
4. Heel grappig dat jij juist verteld dat ik eerst moet na denken voor ik iets zeg of in dit geval post.
5. Als je het me dan toch wil uitleggen, dan graag in fatsoenlijk nederlands wat begrijpbaar is en graag geen "patserig" gedoe waarmee je nou denkt stoer te zijn.

Mijn schatting van jou leeftijd zit volgens mij goed of i.i.g. heel erg in de buurt sleep.gif.

This post was edited by DemOnatOr on Jan 10 2007 05:18am
Member
Gold: 89.00
Jan 10 2007 05:30am
Quote (DemOnatOr @ Wed, 10 Jan 2007, 11:17)
Quote (Noob-Style.)

Heel grappig want:
2. Ik laat je laggen? Zo veel internet-usage geven mijn letters nou ook weer niet.
3. Wat ik probeer te bereiken? Dat het hier gewoon ook vriendelijk kan zijn en niet alles hoeft te eindigen in een nutteloze discussie.
4. Heel grappig dat jij juist verteld dat ik eerst moet na denken voor ik iets zeg of in dit geval post.
5. Als je het me dan toch wil uitleggen, dan graag in fatsoenlijk nederlands wat begrijpbaar is en graag geen "patserig" gedoe waarmee je nou denkt stoer te zijn.

Mijn schatting van jou leeftijd zit volgens mij goed of i.i.g. heel erg in de buurt sleep.gif.

bij deze hbe je voor mij bewezen dat je kansloos bent, waarom : je gaat de confrontatie aan maar wilt geen discussie? of je spreekt jezelf tege.

als je dit doet doe et op een normale manier, wat blijkbaar erg moelijk voor je is.

het interesseert me niks hoe oud je denkt dat ik ben ik ken je tog niet en als ik dat deed zou ik daar waarschijnlijk van balen.

je gaat in op typo = kansloos.

en zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat ben je niet waard.

This post was edited by Noob-Style. on Jan 10 2007 05:31am
Member
Gold: 0.00
Jan 10 2007 05:36am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 9 2007, 09:13pm)
Quote (xycho2d @ Tue, 9 Jan 2007, 20:24)

cynisch gezien is hij 18 jajaja
en hij werd vroeger/nu heel veel cynisch gepest en nu moet hij zn cynische frustratie kwijt op het cynische forum OKNP?!

Quote (Hansje_teeuwen @ Tue, 9 Jan 2007, 21:00)
Quote (DutchHooligan @ Mon, Jan 8 2007, 11:26am)
Hoi!

op mijn school hebben ze de regel '' wie steelt moet van school ''.

hoe zit dat bij jullie?

bij ons word veel gestolen... iedereen die het doet word gepakt, als je gepakt word krijg je anale sex... vorige keer jatte zo'n gozer uit de klas een potlood... wou zo graag geketst worden...

stelen mijsjes ook welis iets? ^^ zoja dan kom ik bij jou op school wink.gif

nee alleen behaarde jongens, heb nog wel een hansje vol die het edu style standje willen doen.
Banned
Warn: 60%
Jan 10 2007 06:08am
Quote (Noob-Style. @ Wed, Jan 10 2007, 11:30am)
Quote (Noob-Style.)

Heel grappig want:

bij deze hbe je voor mij bewezen dat je kansloos bent, waarom : je gaat de confrontatie aan maar wilt geen discussie? of je spreekt jezelf tege.

als je dit doet doe et op een normale manier, wat blijkbaar erg moelijk voor je is.

het interesseert me niks hoe oud je denkt dat ik ben ik ken je tog niet en als ik dat deed zou ik daar waarschijnlijk van balen.

Leer spellen, alsjeblieft. Bewaar je breezertaal maar voor MSN waar je meisjes kan imponeren met je gebrek aan kennis van het Nederlandse geschrift.

Ik moest hierom laggen ^^
Member
Jan 10 2007 06:13am
Quote (Noob-Style. @ Wed, Jan 10 2007, 11:30am)
Quote (Noob-Style.)

Heel grappig want:

Het verbaasd me dat je je zogenaamd kan inhouden nadat je al zoveel nutteloze dingen hebt gezegd. Dan kan de rest er ook nog wel bij. Het feit dat jij ingaat op mij nadat ik zogenaamd kansloos bent, geeft mij weer hoop dat ik een kans heb. smile.gif Eigenlijk, heb je zojuist net zelf bewezen dat je niet alleen niet kan typen, maar ook niet kan lezen. Het feit dat ik de confrontatie aanga en niet ga discussieren over iets heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik niet wil dat alles in een NUTTELOZE discussie eindigt. Ik raad je ten zeerste aan dat je zo snel mogelijk stopt met dingen te typen, aangezien je jezelf er alleen maar meer voor paal mee zet.

Quote (CursedWater)

Ik moest hierom laggen ^^

Laat ik het zo zeggen, wie het laatst lagt.. lagt het best. Overigens begin ik jou steeds meer te mogen Cursedwater wub.gif

This post was edited by DemOnatOr on Jan 10 2007 06:16am
Banned
Warn: 60%
Jan 10 2007 06:27am
Daar gaat mijn "Badboy4Life"-image...
Member
Jan 10 2007 06:31am
Quote (CursedWater @ Wed, Jan 10 2007, 12:27pm)
Daar gaat mijn "Badboy4Life"-image...

heart.gif,
You can still be a bad boy!
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2007 10:41am
Quote (xycho2d @ Tue, 9 Jan 2007, 23:42)
Quote (edujackass @ Tue, Jan 9 2007, 09:13pm)
Quote (xycho2d @ Tue, 9 Jan 2007, 20:24)

cynisch gezien is hij 18 jajaja
en hij werd vroeger/nu heel veel cynisch gepest en nu moet hij zn cynische frustratie kwijt op het cynische forum OKNP?!

EDUJACKASS AND ehhhhhhhm noonee! :'''< dus toen gingdie maar weer met zichzelf spelen zoals gewoonlijk

Quote (edujackass @ Wed, Nov 1 2006, 09:18pm)
hah! the red shit guy still diddent find something to reply on me? PWNZORD!
TODAY I MASTURBADED ON heart.gif xycho2dS GIRLFRIEND!!!
http://fotoboek.fok.nl/userpics/147359/Image2.jpg%5Dhttp://fotoboek.fok.nl/userpics/147359/Image2.jpg  wub.gif

Quote (Hansje_teeuwen @ Tue, 9 Jan 2007, 21:00)
Quote (DutchHooligan @ Mon, Jan 8 2007, 11:26am)
Hoi!

op mijn school hebben ze de regel '' wie steelt moet van school ''.

hoe zit dat bij jullie?

bij ons word veel gestolen... iedereen die het doet word gepakt, als je gepakt word krijg je anale sex... vorige keer jatte zo'n gozer uit de klas een potlood... wou zo graag geketst worden...

stelen mijsjes ook welis iets? ^^ zoja dan kom ik bij jou op school wink.gif

meisjes*
volgens mij ben je wel analfabeet =) heb je alleen nog nooit horen praten (if u can : ( )
mss is dEMO zn idee wat voor jou.. je posts door de spellings controle heen halen van word :X

haha ^^ tja sorry dat je niet wist wat ik bedoelde met mijsjes en ja ik kan praten ^____^ raar he.
en meschien is het je opgevallen dat er niet veel mensen zijn die waarheid in hun blogs posten maar die alleen gebruiken om meer posts te halen wink.gif
lol @ mac make love nog d2jsp ^^ tja het word onderand wel weer tijd voor zon haat-topic tongue.gif

Quote (dEMO)

Heel grappig want:
1. Je gaat er al serieus op in. <-  haha hypokriet!

Quote (dEMO)

Het verbaasd me dat je je zogenaamd kan inhouden nadat je al zoveel nutteloze dingen hebt gezegd.

britney spears ftw!

hm heb nog nooit zon lange post gemaakt..

This post was edited by edujackass on Jan 10 2007 10:53am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll