Quote (Noob-Style. @ Wed, Jan 10 2007, 03:05am)
sorry voor ot maaruh ,ik vind et vrij zwak om kanni proberen te kleineren of w/e je probeert, voor het uiten van zn mening, en wat nog als die dutchooligan flamede (hoewel ik et niet als flamen zou willen beschouwen,dutchhooligan is gewoon een kleuter die interessant wil doen,hij doet me denken aan me 6 jaar oude broertje,die wil ook altijd aandacht en interessant zijn,maar die is tog al wel een paar stappen verder.
dat wou ik even kwijt.
bij mij op school(vorige school) kon je je geld,ipod,telefoon,sigarette en alles eigenlijk niks in je jas laten zitte,mijn oplossing was men jas ging waar ik ging,had ik les ging men jas mee,wat een leraar hier dan ook van vond.
liever een verwijdering uit de klas als een gestolen eigendommen
Je broertje is 6 jaar? Jij bent vast 10, zo niet.. waarom gedraag je je dan naar die leeftijd?
Edu, staat dat toevallig voor Erg dom uilskuiken? Dat is het enige wat ik eruit kan halen wat van toepassing is op jou.
Erg dom Uilskuiken
XYCHO AND dEMO SITTING IN A TREE, K-I-S-S-I-N-G
Wow, gebruiken ze dat nog steeds in groep 7?
Canni, aan jou zal ik immers geen letters meer besteden want ik krijg toch alleen maar bullshit terug. Ik denk overigens als je zulke taal gebruikt tegen leeftijdsgenoten dat het best afstotelijk kan werken, maar ik zou dat niet met zekerheid kunnen zeggen natuurlijk aangezien ik het maar op een stel letters beoordeel.