boeiend jongens ga lekker verder.
maarrrr update..
filmpje erbij voor climaxing effect
http://www.youtube.com/watch?v=Hwf5uRr4iOImet i eten was vaag. beetje raar maar toch leuk. wilde haar leuk vinden maar vond zelf eigenlijk dat het niet mocht omdat ze me gedumpt heeft en ik niks van haar moet verwachten. naderhand nog film gekeken op me bed, meisje tegen me aan gelegen. beetje gepraat over elkaars liefdesleven (ze heeft er nog steeds maar eentje gezoend en dat was terwijl ze zat was) verder wat jongens gezien en mee afgesproken maar die kerel ging haar supervaak bellen ofzo en dat vond ze maar niks dus zei ze dat ze eigenlijk alleen nog maar mongolen had ontmoet. (MAAR EIGENLIJK WAS EDUARD GEWOON EEN FANTASTISCHE BOYFRIEND) maarja, na de film nog een kwartier over. i wist dat ik bezet was ook..... maaarja na de film nog kwartiertje gepraat want ze werd opgehaald door haar moeder met de autoooo............ normaal gesproken is dat dus zegmaar speelkwartieer maar dat was nu dus niet. nog wat gepraat op me bed maar verder niks. volgens mij verwachte ik te veel maarja ze heeft me gedumpt dus minkudosssssss
de dag erna kwam T. ik en t hadden afgesproken. zo wild als ze is. om samen wasted te worden dus was super relaxt ze had drank bij en shit dus wij muziek op max beetje op me kamer rotzooien drinkeee zoenen, ze had die grote bos ook weggeschoren voor me dus was lachennnnn rond 2 uur saampjes naar de stad. (nooit gedacht maar met 1 meisje uit is elke avond weer gewoon briljaaant, of het ligt aan haar) dus wij in het cafe, beetje zoenen drinken dansee, me kamergenoot nog tegen gekomen haha maarja er was dus een kerel die voor mij leuk vond en jaaa... hehehehe dus na nog een hoop drank gaat ze met die gast zoenen (WTF eerste keer dat er iemand vreemd gaat op mij :p) maarja ik heb dus ook haar beste vriendin gezoend toen we al wat hadden. onze hele relatie was ook beetje gebaseerd op dronke avondje samen en de conclusie dat we door de relatie meer zelfvertrouwen zouden krijgen en daardoor populairder zouden worden bij mannen/vrouwen..... maarja de deal was dus dat t bij mij bleef slapen, gaat ze met die gast naar huis ook. dusss....
T terug nemen of niet?
hier volgen de beloofde foto's natuurlijk, alleen de leukste foto's. Hoeveel fotos kan je maximaal per post doen ook alweer?
maarja,
T

en hier haar wildheid hahahah

die is nice toch?
en hier nog een foto van i - de grijze broek met band in haar haar

hier beter zichtbaar maar weet niet of fotos nog werken.
[img]http://94.100.119.233/897200001-897250000/897218701-897218800/897218706_6_ce5W_2.jpeg[/img]
hier staat ze alleen zwaaaaar slecht op hahaha, de linkse.
maaarrrrrrr als ik dus terug denk aan i, daar was ik eerst zo'n 8 maanden mee bezig voor het wat werd en in die 8 maanden ben ik dus on officieel 4 keer vreemd gegaan (Z, E, E2, P) waarvan 1 keer logeren zonder seks met P en met E logeren met seks maar van e weet i nog steeds niks hehehehehhh
dus mijn vraag, T gewoon terug nemen omdat ik wel denk dat ze het waard is en omdat het eigenlijk nog lang niet echt serieus is tussen ons? of nie?