Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 01:06)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:03)
richburg, jij deed toch technische natuurkunde op fontys eindhoven?
ik ben daar laatst geweest met de meeloopdag
ben er mee gestopt...

had het helemaal gehad met de opleiding en docenten.. zit nu op werktuigbouwkunde.. veel minder leuke natuurkundige aspecte, maar meer praktijk en minder wiskunde dus licht me iets beter.
vind je werktuigbouwkunde een beetje leuk? op welk niveau doe je het en waar?
ik doe namelijk werktuigbouwkunde op mbo 4 niveau in utrecht

ik moet ook mijn hart luchten btw, ik ben het (ik zal geen aanstootgevende krachttermen als fucking gebruiken

) best wel zat dat dat mijn baas bij de super de boer (sorry wolfboy) steeds op mij blijft zeiken dat ik te langzaam werk.... het zit namelijk zo dat ik laatst van mijn chef een opdracht kreeg om iets te doen waar hijzelf normaal 2 uur over zou doen, en ik moest het in 1,5 uur moest doen, nou is dat op zich niet zo erg, maar toen ik klaar was na 3 uur begon hij te zeiken dat ik er veel te lang over gedaan had, maar hij dacht er niet aan dat ik intussen ook nog een uur achter de kassa had gezeten. ik heb hem dat ook verteld, maar hij heeft het daarna toch nog aan mijn baas verteld Oo, nu is er de kans dat mijn baas mij minder gaat laten werken, omdat ik niet hard genoeg zou werken :S.
het leven is oneerlijk! Oo, maar we mogen blij zijn dat we niet in afrika leven, want daar hebben ze het echt veel minder goed als ons!!!!!
HBO eindhoven eerst jaar.. vind t wel leuk op uitzondering van sterkteleer.