Quote (pvp-mjol @ Mon, 9 Oct 2006, 16:36)
Dat mijn leven éénzijdig is, LOL LOL ? Daar oordeel jij dan over net zoals je oordeelt over de allohtonen of dat wil je toch. Ik doe wat ik wil, morgen doe ik dat en overmorgen doe dit.
Dat zei ik niet, idioot. Ik zei dat je LEVENSERVARINGEN éénzijdig zijn. Is het te moeilijk voor je om het onderscheid tussen "LEVENSERVARINGEN" en "LEVEN" te maken? Ik oordeel helemaal niet verkeerd, het lijkt me logisch dat je, wanneer je elke dag geconfronteerd wordt met criminaliteit, een vervormd beeld van de werkelijkheid krijgt. Wat ook zo is.
bedankt om mogen idioot te zijn, maar gezien je nog groen achter de oortjes hebt vergeef ik het je.
En by the way ik viseren...wie wat of waar.
Je viseert allochtonen. Was dat zo moeilijk om te snappen?
Neen, maar blijkbaar raak je gefrustreerd!
Ik zal nog effe posten in je nieuwe thread en ja als je dan graag verder discussie wil gaan doet dat dan met de socioloog die zijn mening over de zaak geeft.
Socioloog? Waar heb je het over? Als je dan toch intilligent wil zijn, moet je maar eens meer gebruik maken van google.
Je leest zoveel dat je een spelt in een hooiberg niet vind. Hoogleraars drukken zich volop uit in alle kranten en waaronder ook sociologen. Wie zoekt die vind..
Je bent echt te sterk voor mij dat ik bijna ga in je geloven maar spijtig genoeg blijven mijn vastellingen die ikzelf heb gedaan in mijn achterhoofd. En vandaag is het er zeker nog niet beter geworden hoor...toon jij mij eens aan dat de allohtonen in de minderheid zijn bij wanbedrijven of criminele feiten of moet ik denken dat het echt maar 0,000001% is?
Ongelooflijke oetlul, die 0,000001% sloeg op het aantal allochtonen die door "niets te doen 2000 euro per maand verdienen". Lezen blijkt niet je sterkste kant. Net als relativeren, rationeel denken en redeneren.
Je wordt nog agressiever...in een verhandeling zou je woord "rationeel" echt de spuitgaten uitkomen...
Sla dagelijks de krant open en maak mij eens statistiek waaruit blijkt dat ze het niet over allohtonen hebben die feiten plegen!
Blijf geloven.....
Je snapt er echt niets van he? Ik zal een laatste poging doen om het nog even duidelijk te maken.
Neen wat je zegt snap ik niet, ik kan maar juist verhalen wat ik meemaakte....
1. Ik heb al meerdere malen gezegd dat allochtonen inderdaad een hoger criminaliteitspercentage leveren dan autochtonen.
2. Het feit dat dat zo is doet niet ter zake. Het is niet omdat ze allochtoon zijn dat ze crimineel zijn, dit ligt wel aan andere factoren.
3. Je pakt de criminaliteit niet aan door NEGATIEVE, discriminerende maatregelen, wel door POSITIEVE maatregelen die de WORTELS van het probleem aanpakken.
4. Het blijven viseren van een bepaalde groep helpt echt niet. Het zorgt er alleen maar voor dat het ONJUISTE steriotype beeld dat er al bestaat meer en meer verspreid wordt zodat er MINDER vertrouwen is in allochtonen en zodat ze zich MAKKELIJK begeven aan de criminaliteit.
5. Als je beroepshalve dagelijks met geweld geconfronteerd wordt krijg je een totaal VERVORMD beeld van de realiteit. Ook de media is te wijten voor het groter maken van de angst bij de bevolking door constant te spreken over de zogenaamde "onveiligheid".
6. Of je het nu wil of niet, we zullen toch allemaal moeten samenleven en jouw visie draagt daar niet bepaald aan bij.
#1 akkoord
#2 niet akkoord ze verlaten hun land om het rijkdom ergens anders te vinden en omdat de straffen veel zwaarder zijn dan hier. Maar ik geef toe er zijn turken en marokanen waarmee ik handel....en die geen enkele intentie hebben om misdaden of wanbedrijven te plegen.
#3 leg mij uit dan uit wat je gaat doen met een crimineel?
#4 in feite heb ik een beetje overdreven met dat viseren, ik viseerde ze niet als ik de dader(s) interpelleerde waren het 90% allochtonen. Kan daar toch ook niet aan doen!
#5 mmm dat durf ik niet zeggen...bij slachtoffers is dit toch niet beroepsmatig.
#6 das niet juist. Het stemgedrag speelt daar zeker een rol in.
Ik vind het werkelijk triest om te zien hoe een 46 jaar oud individu zo onwetend kan zijn.
Heb je nu op Vlaams Belang gestemd? Ik gok van wel.
Onwetend, je staat bijna 18 jaar op deze wereld, je durft beweren dat ik onwetend ben. Je hebt België nog niet gezien!
Het is triest omdat je bijna 18 jaar bent en al goed weet hoe de samenleving in elkaar zit. Maar je hebt dan nog ruimschoots de tijd voor om te begrijpen wat er binnen 20 jaar allemaal is gebeurd.