d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Teleportatie Een (kleine) Stap Dichterbij > Bron: CNN
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 9 2006 05:54am
Quote (Standard @ Sun, 8 Oct 2006, 17:42)
Nee, ik gaf aan wat wel en wat niet waar was van je tekst. Dat was alles.

Vertel me nou eens duidelijk, Han, waarom je mij niet mag

Misschien heeft dit er iets met te maken? Rarara.....
Quote (Han)
Ik blijf het vermakelijk vinden hoe erg jij jezelf groot probeert de houden. Je doet constant alsof je de stoere multi accounter bent die alles mag en overal schijt aan heeft, terwijl je in werkelijkheid gewoon een klein kind bent dat anderen op riep geen duped runes te traden want dan stopt de lag, je dacht dat er economisch inzicht nodig is voor d2, je moest een traantje wegpinken bij alle warns die je kreeg, je blijft terug komen naar een site waar iedereen je een tering loser vindt en bovendien heb je er nog meer dan 50 posts per dag op. Ik vind het ronduit lachwekkend, vind je het gek dat je indruk als "stoere user" totaal mislukt is?

Btw:
Quote (Standard)
Ik werk ochtenddiensten, van 6-2. Om kwart over twee ben ik meestal thuis en post ik hier wat. Ik heb heus wel een leven naast D2jsp, in tegenstelling van wat jij veronderstelt.

Heh, altijd grappig om te zien hoe defensief je bent.

Quote (Kanni)
Quote (Standard @ Sat @  30 Sep 2006, 15:50)
Canni. Als je de appreciatie van Paul's werk zo erg waardeert, waarom zijn die donorsterren erbij gekomen nadat iedereen die de bot gebruikte gebanned werd, en niemand, behalve volslagen idioten de bot nog gebruiken? Was het een donatie, of kreeg je er ook Forum Gold voor terug?

Zuuuucht, ga je schamen. Je snapt mijn zin gewoon niet. Lees het nog eens, en nog eens.
Quote (Kanni)
Ik heb geld gedonate om een reden die meer vanzelfsprekend is dan "als appreciatie voor Paul's werk".

Quote (Standard @ Sat @ 30 Sep 2006, 15:50)

Ik werk ochtenddiensten, van 6-2. Om kwart over twee ben ik meestal thuis en post ik hier wat. Ik heb heus wel een leven naast D2jsp, in tegenstelling van wat jij veronderstelt.

Dat is echt vreemd. Ik vind zou namelijk niet de tijd vinden om 70 posts per dag te maken, en ik werk niet meer dan jij.

Reageer hier ook nog even op. Afkomstig van dit topic: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4220764&st=30
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll