d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Er Gebeurt Met Europe Guild ? > timo killingscreem vsg
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 282.19
Oct 5 2006 12:37pm
Quote (triple_han @ Thu, Oct 5 2006, 03:15pm)
Als je een beetje kon lezen snap je dat deze lijst nep is.

/edit

Quote (KillingScream @ Thu, Oct 5 2006, 04:31pm)

Alweer een die er niet alles vanaf weet.

This post was edited by sto- on Oct 5 2006 12:42pm
Banned
Gold: 7.29
Oct 5 2006 12:50pm
Quote (Standard @ Thu, 5 Oct 2006, 20:03)
Quote (triple_han @ Thu, Oct 5 2006, 04:56pm)
Quote (wolfboy @ Thu, Oct 5 2006, 06:48pm)
Quote (KillingScream @ Thu, 5 Oct 2006, 17:31)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 5 Oct 2006, 15:36)
Het gaat er allemaal om dat killingscream met een paar maties het monopoly op unid annis wilde hebben. Daarna wilden ze de prijs laten stijgen en zo heel rijk worden. (hoezo evil genius wereldvernietigings idee? tongue.gif ) mja, njag kwam er achter of weet ik het, en die vond het niet leuk, en bats, bye bye mooie tags, hoihoi mooie rooie tags smile.gif

Edit:
Het ging er meer om winst te maken, niet om de prijs omhoog of omlaag te gooien.
Mja, ik had er geen idee van dat dat in enig opzicht illegaal was. Njaguar heeft het een beetje uitgelegd, en vanavond moet ik weer ff met hem praten om tot een 'conclusie' komen.

Ik zie ook niet echt het punt van illegaal-heid daarin maja..

Heb je economie of lees je ooit het (financiele) nieuws? Als je ooit van prijs afspraken hebt gehoord weet je dat dit illegaal, waarom zouden deze op dit forum wel legaal zijn?

Er zijn geen prijs afspraken, iedereen is vrij om te vragen wat ze ook maar willen voor hun item/service. Bevalt het je niet, jammer dan. Er zijn nergens prijs afspraken over, de prijzen bevriezen niet, en dat zullen ze ook nooit doen. Niet op dit forum, en ook niet buiten het forum. Dit heeft helemaal niets met economie of het (financiële) nieuws te maken.

Ik zie ook helemaal niet in hoe dit verkeerd is in Njaguar zijn ogen. Ik weet wel dat het tegen de regels is om de Hot IP's te verruilen, maar het zal vast daar wat mee te maken hebben.

Nee, daar heeft het niks mee te maken. Paul heeft waarschijnlijk klachten gekregen van andere members die het niet leuk vonden dat VSG en z'n maatjes dit deden. Hierdoor werd VSG banned, Killingscream / Lentylek en PoOoZaQ hadden een slotje op hun gold. Ik wilde weten wat VSG fout had gedaan (vanwege het feit dat ik wilde weten of ik 'm uit de guild Europe moest kicken) dus dat vroeg ik aan Paul in IRC. Ik zei dat ik hem vertrouwde, toen heeft hij m'n trusted tagje verruild voor een scammer tag en m'n retired mod tag weggehaald. Ook wil hij er nu niet meer over discussiëren in de battle floor. En er wordt in 't mod forum nog zoo nadrukkelijk gezegd dat je geen topics mag closen om discussies te winnen.. tsk tsk.

This post was edited by Timo_O on Oct 5 2006 12:53pm
Member
Gold: 0.00
Oct 5 2006 01:50pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Oct 4 2006, 08:09pm)
dat met retired mods: njaguar heeft huis gehouden en alle mods die eigleijk nix meer deeje geretired.
En van VSG weet ik het niet.

nee..

Dus:
VSG = duper en anni hunter ofzo
en die huurde mod's in enzo om zijn anni's te verkopen
die mod's of andere members kochten anni's aan 30 fg per stuk en verkochten aan 65 fg nie hoger / lager
iedereen werd daar stinkend rijk aan
en een invidueel persoon die voor minder durfde te verkopen 55 fg per stuk
daar pm'den de mods naar als ge nie hoger verkoopt als ons suspenden we u etc etc..
Member
Gold: 5,901.42
Oct 5 2006 01:58pm
Quote (Scholz @ Thu, 5 Oct 2006, 20:50)
dat met retired mods: njaguar heeft huis gehouden en alle mods die eigleijk nix meer deeje geretired.

nee..

Dus:
die mod's of andere members kochten anni's aan 30 fg per stuk en verkochten aan 65 fg nie hoger / lager
daar pm'den de mods naar als ge nie hoger verkoopt als ons suspenden we u etc etc..

dat sloeg ergens anders op, ik dacht dat het ging om retired dinge, ik wis nie van da locked en zo.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 5 2006 03:01pm
Quote (triple_han @ Thu, 5 Oct 2006, 17:56)
Quote (wolfboy @ Thu, Oct 5 2006, 06:48pm)
Quote (KillingScream @ Thu, 5 Oct 2006, 17:31)
Het gaat er allemaal om dat killingscream met een paar maties het monopoly op unid annis wilde hebben. Daarna wilden ze de prijs laten stijgen en zo heel rijk worden. (hoezo evil genius wereldvernietigings idee? tongue.gif ) mja, njag kwam er achter of weet ik het, en die vond het niet leuk, en bats, bye bye mooie tags, hoihoi mooie rooie tags smile.gif

Edit:
Het ging er meer om winst te maken, niet om de prijs omhoog of omlaag te gooien.
Mja, ik had er geen idee van dat dat in enig opzicht illegaal was. Njaguar heeft het een beetje uitgelegd, en vanavond moet ik weer ff met hem praten om tot een 'conclusie' komen.

Ik zie ook niet echt het punt van illegaal-heid daarin maja..

Heb je economie of lees je ooit het (financiele) nieuws? Als je ooit van prijs afspraken hebt gehoord weet je dat dit illegaal, waarom zouden deze op dit forum wel legaal zijn?

Dat heeft hier niet veel mee te maken, en ik heb toch ook 'afspraakjes' met Joeri over de minimale waarde die je wilt voor dat en dat item als je het verkoopt, ik wordt er toch ook niet voor gebanned? Of nou wel? sad.gif
Member
Gold: 13.38
Oct 5 2006 03:08pm
is njaguar niet de enige die fg mag verkopen voor prijs X, en is dit ook geen vorm van monopolie/prijsafspraak?~~
Member
Oct 5 2006 03:19pm
Quote (Scholz @ Thu, Oct 5 2006, 09:50pm)

nee..

Dus:

Nee, de moderators die hier aan mee deden zouden hier nooit hun mod powers voor gebruiken, ze werden hoogstens uit de zogehete "alliance" geschopt als ze zich hier niet aan hielden, waardoor ze dus geen anni's meer zouden krijgen.

Quote (teh_pwnerer @ Thu, Oct 5 2006, 11:08pm)
is njaguar niet de enige die fg mag verkopen voor prijs X, en is dit ook geen vorm van monopolie/prijsafspraak?~~

Andere situatie, njaguar is de eigenaar van deze site. Als hij geen prijsafspraken wil met zijn betalingsmiddel, wie kan hem dan tegen houden? Niemand. Voor hetzelfde geld locked hij jouw gold, in principe heeft hij daar geen reden voor nodig omdat hij de volledige eigenaar is van zijn forum gold.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 5 2006 03:39pm
Hoe oud is die Paul ook weer? Hij had toch ook kinders?
Member
Oct 5 2006 11:56pm
Quote (Incompetence @ Thu, Oct 5 2006, 11:39pm)

Wat doet dat er toe?
Member
Gold: 100.00
Oct 6 2006 02:09am
Quote (KillingScream @ Thu, Oct 5 2006, 04:31pm)

Edit:

Ooit gehoord van de bouwfraude???
vast niet...

Quote (Incompetence @ Thu, Oct 5 2006, 09:39pm)

28 en heeft een zoon

This post was edited by Hellskin on Oct 6 2006 02:15am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll