Quote (CpTJenJen @ May 3 2010 09:00pm)
HA ik ook, ga mn oude topic maar zoeken, maar daar ben ik nu toch wel om en nabij overheen wegens nogmeer gezeik en omstandigheden.. Dus iedereen kom maar op met jullie "ik zei het je toch" ik verdien het
ja waarom ging die shit uit? ging je vreemd met E?
Quote (Hellskin @ Apr 28 2010 01:21pm)
haha Fail van de dag!
en jij bent?
Story of your life?
voor jouw tijd. Triple han was 1 van de zeer gerespecteerde trusted (member++?) lang geleden. In de tijd dat er op d2jsp nog oorde heerste en je voor een zucht of een scheet al gewarned werd.
De tijd dat neo nog 1 van de beste mods was. De tijd wat we nog een battleground hadden. De tijd dat mods nog gerespecteerd en gevreesd werden.
nee man tripple han was een dikke douchebag met een duikbril hahaha
wel grappig dat ik zo gemist word hahaha, ik zal zo weer even een seks topic maken.
ik ging trouwens minder posten omdat d2jsp mij teveel tijd koste, vaak was het nog net voor ik naar de bus ging jsp refreshen of savonds laat voor ik ging slapen jsp refreshen, vond het bijna een soort verslaving worden.. en heb het eigenlijk niet nodig ook, is net zoals roken eigenlijk. is wel leuk en lekker enzo maar kan ook prima zonder.
en over dat open relatie, dat vond ik persoonlijk niet werken, meisje E wilde het ook maar het was gewoon helemaal niks voor mij.
nog even een updaaaaate
ik doe nu kanker MBO kanker leraaren kanker makkelijke opleiding, je krijg daar gewoon kanker tutorials voor geschoteld, shit die ik vorig jaar thuis deed. en dan word je gewoon beoordeeld op de kleine kanker dingen omdat je niks fout kan doen, zoals msn aan hebben staan ofzo terwijl je werkt. volgend jaar hopelijk staats examen, moet die kankershit nog regelen. heb nu een baan bij mc donalds hahahahaha (living the havo-faal dream) maar dit is kanker, nu gesoliciteerd bij schuitema, c1000 distributiebedrijf waar al vrienden werken. en ga daar donderdag heen. Hoe neem ik ontslag bij mac? per direct maar met loon.
ennneee nog steeds niet op kamers//appartement... maar ik ga wss wel over dit jaar dus als dat lukt dan is het voor het eerst sinds 4 jaar dat ik een klas omhoog ga en moeten mijn ouders wel appartement kopen voor mij dat ik hun huur betaal of gewoon verhuizen of wat anders voor me regelen...
Verder ben ik opzoek naar een iphone 3gs wit, of baseband lager dan 5.12.01 of een neverlocked van 16gb sealed voor minder dan 400 euro
ik heb nog steeds wat met i, heb een vrouw van haar gemaakt en zoals het er nu naar uit ziet ga ik het nog vele jaren volhouden, hoewel dat natuurlijk niet 100% zeker is zie ik dit meisje toch als mijn huisje boompje beestje meisje waar ik later mee ga wonen enzo... ik merk ook dat ze een stuk verstandiger is dan E, dat komt miss wel omdat ze vwo doet ofzo.. vind het iig een heeel stuk beter. op mbo zitten zulke kankerdomme hoeren echt. die dan verkering nemen met klasgenoten, wat dan 2 weken volhoudt.. dan ga ik gewoon spontaan staan facepalmen als ik ze zie kussen in de klas en dan denk ik stelletje kaaaaaaaaaankerdebielen dit deed je toen je 14 was in de eerste...
vind deze vaste shit zoooooveel beter. kan haar gewoon altijd met alles vertrouwen en weet ook dat ze altijd eerlijk is over alles.
verderrrrr ga ik deze zomer met i 3 weken met ouders noord italie beetje in de zon liggen en zwemmen heel de dag. en weer 2 weken naar lloret.
nog over E haha
na mij (ik was nummer 3) zijn er nog 30+ anderen geneukt (serieus) en nu staat er weer een poll op haar hyves (stond er vorig jaar ook) dat ze het 30 dagen zonder neuken gaat proberen want daar is ze trots op dat iedereen denkt dat ze het niet gaat lukken. Is maar waar je trots op bent! achteraf denk ik ook echt what the fuck zag ik in haar hahaha beetje dom dat ik er ook echt verliefd op werd en me havo er nog verder door verneukte toen ik gedumpt werd.
verder is dit forum ook saai geworden, minder user activity omdat bijna niemand d2 meer speelt natuurlijk en ook gewoon omdat iedereen andere dingen is gaan doen die de tijd dat ze op dit forum zaten gewoon vervangen.
ook zijn er veel minder new-fags om te kloten en weg te pesten godverdomme.
en hostel 2 is op tv.
ik zal binnekort me neuk topic weer checken maar verder ben ik niet van plan meer aandacht en/of tijd in dit forum te steken.... sorrryyyy
This post was edited by shadowstriker89 on May 18 2010 03:53pm