Quote (Richburg)
a) Je gebruikt mn naam "als idioot" zeker omdat t stom over komt als je je eigen naam gebruikt
Nee. Ik vind je een idioot om de reeds vermelde redenen, en ik vind mezelf geen idioot.
Quote (Richburg)
en pesten is toch zo stoer! Lekker stoer doen op een inet forum, en dan iemand anders zn woorden gaan verdraaien en misbruiken zodat t niet opvalt dat je zelf een kleinkindje bent die vroeger gepest werd..
Waar zeg ik dat ik je probeer te "pesten"? Ik pest je helemaal niet. Ik post gewoon feiten en als die beledigend zouden overkomen heb je dat gewoon aan jezelf te danken.
Quote (Richburg)
De naam heb ik samen met wopsey gekozen voor de lol...
Ahah. Humor. Dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind er geen kut aan.
Quote (Richburg)
Wat is er mis mee? Ga jij mij dr op wijzen dat nutteloos geld verspillen gay or homosexueel is? of misschien idioot? Is er iets fout met niets te geven om e-pixels en een e-reputatie en met gewoon jezelf zijn en iedereen gelijk proberen te behandelen? Jij zal denken van wel want je moet zeker je e-reputatie hoog houden..
Natuurlijk moet ik mijn e-reputatie hoog houden. Daarom schep ik ook zo op over hoe ik meisjes "play" en verdedig ik me wanneer iemand zijn mening uit over de naam van de guild waar ik inzit. Zie je? Feiten.
Quote (Richburg)
c) Met flauwe grappen, foute redeneringen, liegen, stoer doen op een internet forum en mislukte pogingen tot e-beledigen kom jij net boven me, maar je e-imago laat t je niet toe dat te zien.. Als je je kop nu uit de hol van een ander trekt zie je dat misschien..
Voorbeelden?
Quote (Richburg)
Quote (Kanni)
Ik heb nooit gezegd dat Richburg weggepest is, maar hij voelde zich blijkbaar wel zo. Arme jongen.
Ik was nooit weg gepest..
Ik dacht dat je ooit zoiets tegen Wappa zei. Hij kwam hier zelfs nog vertellen hoe uitgesloten jij je voelde. Niet?
Quote (Richburg)
ik voel me alleen helaas niet thuis met van de e-konte kussers die alles doen om bij elkaar buttsex te krijgen omdat ze dat in t echte leven niet kunnen krijg
Sterk punt.
1. Wie zijn kont kus ik, en waarom? Plus, vergeet geen voorbeelden te geven.
2. Wanneer ik dit forum bezoek maakt dat deel uit van mijn echte leven. Dat is trouwens het enige leven dat ik heb; het "echte".
3. Misschien moet je samen met LP een guild oprichten voor personen met veel talent voor e-beledigen. Jullie zijn er beide zeer sterk in.
Zaken waar je (on)bewust niet op hebt gereageerd:
Quote (Kanni)
Hoeveel ik je bestudeer? Ik heb je naam niet eens naar boven gebracht in dit topic. Ik gebruik je enkel af en toe als voorbeeld van een idioot, maar dan zie ik niet in hoe ik daar jaloers op ben. Dus? Is dat het enige reden waarom ik "jaloers" zou zijn?