d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haha. Dit Is Gay.
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 2 2006 09:46am
Quote (LP)
Ach, kom op, kerel. Als Richie niet in die guild zat, had je dit allemaal niet gepost, en wederom geprobeerd om het publiekelijk op de schandpaal te zetten. Is dat je trofie, het feit dat je denkt dat je Richburg "weggepest" hebt?

Ik heb het over de naam van de guild, niet over Richburg. Het verbaast me wel niet dat Richburg zich in een guild bevindt waarvan ik de naam belachelijk vind. Als Richburg, jij, en andere idioten zich niet zo belachelijk zouden gedragen zou ik dit ook allemaal niet moeten zeggen. Ik heb nooit gezegd dat Richburg weggepest is, maar hij voelde zich blijkbaar wel zo. Arme jongen.

Quote (LP)
Je intelligentie compenseert je hart niet.

Wanneer je niet eens in staat bent om mijn vragen te beantwoorden, moet je jezelf niet wagen aan het stellen van pseudo-psychologische analyses, emo.

Nogmaals:
Quote (Kanni)
Jaloezie is inderdaad een slechte eigenschap, zin om uit te leggen wat het met mij te maken heeft of ga je gewoon reageren met een willekeurige "KANNIet is jaLeore!s!"-commentaar?

Ik zou kunnen zeggen dat ik geen homo ben en ik zou kunnen zeggen dat het ironiegehalte van die belediging zeer hoog is, aangezien het komt van een nerd die zichzelf "kleineprinses" noemt en 20, of 40 (op je vorige account) post per dag maakt op een internet forum, maar dat doe ik niet. Je zou het òf niet snappen, òf wederom reageren met "Kaeni is gAY!".

Waar probeer ik Richburg te beledigen?

Ja, ik heb veel gerapporteerd. Hopelijk komt je losertag sneller dan vorige keer.

Antwoord je me in je volgende post?
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 2 2006 10:03am
Ik durf niet te posten wat pas echt homoseksueel is.
Member
Sep 2 2006 10:45am
kenni ik heb geen zin in quotes dus doe ik t zo..
a) Je gebruikt mn naam "als idioot" zeker omdat t stom over komt als je je eigen naam gebruikt en pesten is toch zo stoer! Lekker stoer doen op een inet forum, en dan iemand anders zn woorden gaan verdraaien en misbruiken zodat t niet opvalt dat je zelf een kleinkindje bent die vroeger gepest werd..

cool.gif De naam heb ik samen met wopsey gekozen voor de lol... Wat is er mis mee? Ga jij mij dr op wijzen dat nutteloos geld verspillen gay or homosexueel is? of misschien idioot? Is er iets fout met niets te geven om e-pixels en een e-reputatie en met gewoon jezelf zijn en iedereen gelijk proberen te behandelen? Jij zal denken van wel want je moet zeker je e-reputatie hoog houden..

c) Met flauwe grappen, foute redeneringen, liegen, stoer doen op een internet forum en mislukte pogingen tot e-beledigen kom jij net boven me, maar je e-imago laat t je niet toe dat te zien.. Als je je kop nu uit de hol van een ander trekt zie je dat misschien..

edit :
Ik heb nooit gezegd dat Richburg weggepest is, maar hij voelde zich blijkbaar wel zo. Arme jongen.

Ik was nooit weg gepest.. ik voel me alleen helaas niet thuis met van de e-konte kussers die alles doen om bij elkaar buttsex te krijgen omdat ze dat in t echte leven niet kunnen krijgen..

This post was edited by richburg on Sep 2 2006 10:48am
Member
Gold: 0.31
Sep 2 2006 11:07am
Quote (Incompetence @ Sat, Sep 2 2006, 05:03pm)
Ik durf niet te posten wat pas echt homoseksueel is.

Ik ben er immuun voor, perfectie evenaren voelt toch heerlijk aan!
Maar om me toch even te mengen met hoofdgesprek hier.

Richburg, waarom zou iemand dan maar van de verste verte jaloers moeten zijn op iemand zijn status op het inet?
Niet dat dit hier het echte leven is ofzo. En zeker niet dat we jaloers moeten zijn op je je oh zo tumultueuze leven.
Member
Sep 2 2006 12:08pm
Quote (Richburg)
a) Je gebruikt mn naam "als idioot" zeker omdat t stom over komt als je je eigen naam gebruikt

Nee. Ik vind je een idioot om de reeds vermelde redenen, en ik vind mezelf geen idioot.

Quote (Richburg)
en pesten is toch zo stoer! Lekker stoer doen op een inet forum, en dan iemand anders zn woorden gaan verdraaien en misbruiken zodat t niet opvalt dat je zelf een kleinkindje bent die vroeger gepest werd..

Waar zeg ik dat ik je probeer te "pesten"? Ik pest je helemaal niet. Ik post gewoon feiten en als die beledigend zouden overkomen heb je dat gewoon aan jezelf te danken.

Quote (Richburg)
De naam heb ik samen met wopsey gekozen voor de lol...

Ahah. Humor. Dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind er geen kut aan.

Quote (Richburg)
Wat is er mis mee? Ga jij mij dr op wijzen dat nutteloos geld verspillen gay or homosexueel is? of misschien idioot? Is er iets fout met niets te geven om e-pixels en een e-reputatie en met gewoon jezelf zijn en iedereen gelijk proberen te behandelen? Jij zal denken van wel want je moet zeker je e-reputatie hoog houden..

Natuurlijk moet ik mijn e-reputatie hoog houden. Daarom schep ik ook zo op over hoe ik meisjes "play" en verdedig ik me wanneer iemand zijn mening uit over de naam van de guild waar ik inzit. Zie je? Feiten.

Quote (Richburg)
c) Met flauwe grappen, foute redeneringen, liegen, stoer doen op een internet forum en mislukte pogingen tot e-beledigen kom jij net boven me, maar je e-imago laat t je niet toe dat te zien.. Als je je kop nu uit de hol van een ander trekt zie je dat misschien..

Voorbeelden?

Quote (Richburg)
Quote (Kanni)
Ik heb nooit gezegd dat Richburg weggepest is, maar hij voelde zich blijkbaar wel zo. Arme jongen.

Ik was nooit weg gepest..

Ik dacht dat je ooit zoiets tegen Wappa zei. Hij kwam hier zelfs nog vertellen hoe uitgesloten jij je voelde. Niet?

Quote (Richburg)
ik voel me alleen helaas niet thuis met van de e-konte kussers die alles doen om bij elkaar buttsex te krijgen omdat ze dat in t echte leven niet kunnen krijg

Sterk punt.
1. Wie zijn kont kus ik, en waarom? Plus, vergeet geen voorbeelden te geven.
2. Wanneer ik dit forum bezoek maakt dat deel uit van mijn echte leven. Dat is trouwens het enige leven dat ik heb; het "echte".
3. Misschien moet je samen met LP een guild oprichten voor personen met veel talent voor e-beledigen. Jullie zijn er beide zeer sterk in.

Zaken waar je (on)bewust niet op hebt gereageerd:
Quote (Kanni)
Hoeveel ik je bestudeer? Ik heb je naam niet eens naar boven gebracht in dit topic. Ik gebruik je enkel af en toe als voorbeeld van een idioot, maar dan zie ik niet in hoe ik daar jaloers op ben. Dus? Is dat het enige reden waarom ik "jaloers" zou zijn?
Member
Warn: 20%
Sep 3 2006 03:21am
Quote (triple_han @ Sat, Aug 26 2006, 03:34pm)
Quote (Larzie @ Sat, Aug 26 2006, 05:31pm)
Het is maar een naam hoor en ik vind het wel grappig best goed gevonden.
Waarschijnlijk zijn de meeste wel nerds die zich stoer willen voordoen ma ja '' who give's a damn''

Zoals richburg wink.gif

Jonge zielige gast. Krijg een terminale ziekte wat je mij ook toewenste en jullie met je kut vooroordelen. Jullie kennen rich burg amper en hij is iig 100 maal zo chill als dat jij bent triple han. Trouwens ff nog pm sturen naar Beerman voor je achterlijke pm's van je nerdje
Member
Sep 3 2006 03:32am
Quote (Petertje @ Fri, Sep 1 2006, 09:22pm)
Wow, iedereen is jaloers op Richburg. En wie het niet is en geen flauw idee waar die het over heeft, praat mee met de stoeren kinderen... Wow!

Als je ervoor uitkomt dat je graag de voorkant van een vrouw inspecteert, dan is daar niks mis mee. Als je er grappig mee probeert te doen, evenmin.

En als je mij report omdat ik zeg dat jullie liever mannenborstjes hebben, krijg ik 10% warn. Haha, iemand hier (han/canni) is echt een gay. En dat is okay, ik hoop dat je het ons snel meedeelt en dat je gelukkig bent. Want dat is natuurlijk het belangrijkste.

Totaal mee eens! ><

Dubbele Post Au. Warn me niet!

This post was edited by GoldDrol© on Sep 3 2006 03:33am
Banned
Gold: 7.29
Sep 3 2006 06:09am
Quote (GoldDrol© @ Sun, 3 Sep 2006, 11:32)
Wow, iedereen is jaloers op Richburg. En wie het niet is en geen flauw idee waar die het over heeft, praat mee met de stoeren kinderen... Wow!

Als je ervoor uitkomt dat je graag de voorkant van een vrouw inspecteert, dan is daar niks mis mee. Als je er grappig mee probeert te doen, evenmin.

En als je mij report omdat ik zeg dat jullie liever mannenborstjes hebben, krijg ik 10% warn. Haha, iemand hier (han/canni) is echt een gay. En dat is okay, ik hoop dat je het ons snel meedeelt en dat je gelukkig bent. Want dat is natuurlijk het belangrijkste.

Totaal mee eens! ><

Laat ik dat toch maar wel doen voor je vorige post smile.gif
Member
Sep 3 2006 06:39am

Totaal mee eens! ><

Mee eens?
Kan jij dan misschien vertellen waarom ik:
1) jaloers zou zijn
2) homoseksueel zou zijn
want Richburg/LP zijn daar dus niet in geslaagd.

Edit: Haha, wat kan een internet forum soms toch hilarisch zijn.

This post was edited by ¢?NNI on Sep 3 2006 07:07am
Member
Sep 3 2006 07:04am
Quote (Timo_O @ Sun, Sep 3 2006, 12:09pm)

Totaal mee eens! ><

Laat ik dat toch maar wel doen voor je vorige post smile.gif

Ach vuile Homo.... Wie zijn hier nou homo's jullie met z'n allen zielige kindjes en jij ook vuile homo timo

En die vuile triple han mag mij wel terminale ziekten toenwensen?

Quote (GoldDrol© @ Thu, Aug 17 2006, 05:37pm)
Quote (triple_han @ Thu, Aug 17 2006, 03:36pm)
Quote (GoldDrol© @ Thu, Aug 17 2006, 05:34pm)
Quote (triple_han @ Thu, Aug 17 2006, 03:33pm)
Quote (GoldDrol© @ Thu, Aug 17 2006, 05:26pm)
Lolz, waarom zou ik mijn smoel niet open mogen trekken en cenni wel omdat jullie allemaal vriendjes van elkaar zijn?

Jouw reply ging nergens over, canni bracht 3 goede punten aan, en jij 3 nutteloze dingen.

Hahaha jullie lezen alleen de goeje dingen van je vriendjes . Gl in dutch forum, 't slaat daar nergens op. Ciao.

Je hebt al eerder gezegd dat je wegging, of was jij dat niet?
Denk je echt dat het mij wat kan boeien als jij er niet meer post?

p.s. je krijgt nog een warn, of kun je deze reply even verklaren?
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=3377526&f=259&st=60 post #66

Geef me maar een warn, doet me weinig. En nee ik denk dat het jou weinig kan schelen. En maakt mij dat uit. Ik ga geen verklaring afleveren aan jullie. Kost me te veel moeite .

Oké, hopelijk krijg je een terminale ziekte.
Beroepsnicht.

Vuile kut apen... en timo sterf

This post was edited by GoldDrol© on Sep 3 2006 07:08am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678Next
Closed New Topic New Poll