d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev15678912Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Aug 3 2006 12:03pm
Quote (¢?NNI @ Thu, Aug 3 2006, 04:45pm)
en mijn spelling checker komt met een waterdichte theorie die alles omtrend mezelf in dit topic verklaard: ik ben Belg. Hoera voor de idioten.

Haha, je hebt me aan het glimlachen gekregen!
Dikke kus.

Om je niet geheel af te vallen: 'omtrent' en 'verklaart' zijn allebei met een 't' in jouw zin.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 12:05pm
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, 3 Aug 2006, 19:02)
Dank je eduja, toch nog een weldenkend mens buiten mij en gamebrain op dit hele forum.
Trouwens, ik begrijp je zielige praat inderdaad niet.
Je woorden vuil maken aan mij? Elk woord dat uit jouw mond komt is vuil.
Je woorden zijn mij niet waard, zieligaardje.

lol! je doet nou precies zoals je zegt dat canni doet, je hebt een eigen mening en je luisterd naar niemand anders.
Moet jij nu niet huilen omdat je meer medestanders had verwacht?
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 12:09pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Aug 3 2006, 06:05pm)
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, 3 Aug 2006, 19:02)
Dank je eduja, toch nog een weldenkend mens buiten mij en gamebrain op dit hele forum.
Trouwens, ik begrijp je zielige praat inderdaad niet.
Je woorden vuil maken aan mij? Elk woord dat uit jouw mond komt is vuil.
Je woorden zijn mij niet waard, zieligaardje.

lol! je doet nou precies zoals je zegt dat canni doet, je hebt een eigen mening en je luisterd naar niemand anders.
Moet jij nu niet huilen omdat je meer medestanders had verwacht?

Huilen voor een forum? No ty.
En ja ik heb een mening en ik luister wel naar andere mensen, mensen die iets serieus te zeggen hebben.
Trouwens, ik luister nooit meer naar geen enkele mod, ze geven mij warn omdat ik mijn mening uit.
En ik had niet meer medestanders verwacht, want ik weet dat de meeste hier idioot zijn of zielig, fans van canni dus, hij is de meester van die 2 begrippen.

Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 12:10pm
Kan het niet beter zoeken. Hij is idd nogal een internet Hooligan.
Wat ik wilde bereiken met deze topic staat in de description.

En Canni sorry maar ik vind het ZEER laag van je dat je mn vriend MoH beoordeeld over leeftijd.
Leeftijd is één van de zaken waar je HELEMAAL niets aan kan doen! niets maar dan ook niets.
Iedereen die 20 is, is ooit 13 geweest. Dat IS zo en het is geen reden om hem zielig te doen. Btw er zijn PUBERS van deze leeftijd die meer bereikt hebben in hun leven dan marginalen van 50J die ganse dagen in fabrieken staan, of natuurlijk de jongere versie van rond 20j dat zich wil afreageren op mensen zoals mij, en de rest.
Niet dat het je kan schelen man, maar ik heb NIETS van respect voor je.. echt waar. En het doet je niets, maar als iemand het tegen mij zei, en meerdere mensen het ook dachten, zou er wel iets bij me losschieten.
Maar ik denk dat jouw IQ je zielige verdoken gevoelens compenseren.
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 12:17pm
1. Als ik zo'n "internet hooligan" zou zijn, waarom heb ik dan nog steeds 0% warn?
2. Het kind is pas 13 en dat zie je eraan. I'm sorry.
3. Zijn arbeiders volgens jou "marginalen"?
4. Het doet me inderdaad niets dat een aantal e-vreemde personen die ik bovendien een hoog idiootgehalte toeschrijf me zeggen dat ze "geen respect voor me hebben". I'm sorry, again.

Wuben: ik wist dat ik op je kan rekenen.
Member
Gold: 0.31
Aug 3 2006 12:19pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 3 2006, 05:07pm)
Quote (Ov2rkill @ Thu, Aug 3 2006, 03:40pm)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 3 2006, 04:12pm)
Hij zal wel in zijn handjes wrijven met al deze aandacht.

Zou hij een grote schwanz hebben? Of hebben Belgen die niet in het algemeen?

Ziehier een mooi voorbeeld van iemand die canni, mag ik dan nog zeggen dat het een belg is, probeerd na te doen.
Of niet soms?

On the contrary. Canni probeert pathetisch een soort beeld te scheppen van hemzelf. Het komt erop neer dat, als er een discussie plaatsvindt, Canni zegt dat de ander danwel dom, obsessief, pro-deo hoer (mijn favoriet), hardcore hollander, generaliserend, achterlijk is.

Ik post hier gewoon onzin als ik thuiskom van mijn werk.

On topic: Nieuwe album van DMX = dik.

Nouja, hoe je het ook draait of keert, het lijkt me wel vaak dat je volledig hetzelfde probeert als wat je nu juist zei over canni. Onzin posten, nu je het zegt, doen we dit allemaal niet? Dan vooral in deze topic?
Ik vraag me hier eigenlijk af wie hierallemaal beschouwt wordt als één van de kemphanen.

On topic : Morgen op festival!
Member
Aug 3 2006 12:21pm
1. Geen idee, lick ballz?
2. Hij is soms nogal fanatiek. Maar laten we ff anders terug naar naar the Photo thread hier van iedereen? Nog es lachen? waar zet je voor plezier jezelf er niet es bij
3. Nee ik heb respect voor arbeiders, iemand moet het doen. Ik linkte het gewoon naar een geval in mijn buurt. Ik veralgemeen het niet
4. Personen over internet zijn nog steeds personen. Hoewel ik ze minder ken, vind ik het toch veel aangenamer als zij een leuk idee over mij hebben. Canni, JIJ bent echt NIEMAND om MIJ een 'hoog idioothalte' toe te schrijven.
Geef daar maar es je leuke argumenten waarom ik zo'n vreselijke idioot ben.
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 12:33pm
1. Ah. Gaan we die kant op? Overtuigend.
2. Zijn fanatisme uit zich in stommiteit en immaturiteit. Ik post geen foto's van mezelf omdat ik A) vol complexen zit en een enorme draak ben of B ) mijn principe om geen foto's van mezelf te posten op internet niet laat vallen onder druk van jou. Het kan me niet schelen wat jij gelooft. For the record, sommige members hier weten hoe ik eruit zie. Happy?
3. Dat is zeer lief van je.
4. Ik zou "een zielig persoon" zijn, (zonder "real life") omdat de manier waarop ik post je niet bevalt. Idioot genoeg, als je mij vraagt. Ook punt 1 is een voorbeeld. Maaar anyway, ik zou het niet minder aangenaam vinden als jij me haat als de pest, wat dus het geval is. Het is eerder humoristisch.

This post was edited by ¢?NNI on Aug 3 2006 12:34pm
Member
Gold: 100.00
Aug 3 2006 12:43pm
Quote (¢?NNI @ Thu, Aug 3 2006, 06:17pm)
1. Als ik zo'n "internet hooligan" zou zijn, waarom heb ik dan nog steeds 0% warn?

Wuben: ik wist dat ik op je kan rekenen.

curruptie vriendjespolitiek
of je doet het net als een secetaresse die opslag wil krijgen...
Member
Aug 3 2006 12:44pm
1. Geen idee, het was een offensief voorstel
2. Als A) werkelijk zo is, spijt het dat ik het vroeg. Ik zou je niet uitlachen, wel op andere voorwaarden.
3. Dat is volges mij maar normaal. We zijn allemaal mensen
4. Ik kan er niet echt mee lachen. Trouwens, ik heb dat niet gezezgd. Toen ik zei geen respect voor je te hebben, sprak ik mezelf tegen want ik zei eerder van niet. Ik erger mij gewoon dood aan het 'haantjesgedrag'. En niet alleen van jou, maar voornamelijk van jou. Toen je me niet echt kende vroeger was je wel aardig, en ik ben best ook erger, hoewel idioot volges jou
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678912Next
Closed New Topic New Poll