d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Wiet Info Nodig ;p
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 89.00
Aug 17 2009 03:14am
hustlegirl jij bent gewoon egt dom, er zijn veel domme mensen maar dit gaat ver.
wiet Kan wel verslavend zijn maar zo een domme doos als jij snapt dat niet.
tijd om je ogen te openen, er zijn tegenwoordig ongeveer even veel mensen die in afkick klinieken zitten voor hun blowgedrag als voor hun coke verslaving, ik noem het blowgedrag omdat het volgens jij geen verslaving kan zijn
een angstaanval en hallucineren zijn 2 heel andere dingen.
en ik betwijfel of je überhaupt wel weet waar je et over hebt.

@ cranium van paddo's zie je geen kabouters, je ziet hooguit wat vervormingen, of vertraging bv:
het plafond lijkt op en neer te bewegen ( heel minimaal het shaked iets of wat), of je beweegt je hand en het lijkt slowmotion te zijn, je ziet namelijk je hand en daarnaast een vaag spoor van je hand.
wil je hallucineren ik bedoel echt hallucineren dan kun je beter,voor lsd gaan, of gewoon genoeg mdma gebruiken(teveel licht eraan hoe je et bekijkt), etc
je zou in theorie wel enigszins kunnen hallucineren op hawaiiaanse paddo's, maar of je die momenteel ngo kan krijgen vraag ik me af, sinds de paddo verboden is heb ik enkel troep in omloop gezien.

This post was edited by Noob-Style. on Aug 17 2009 03:15am
Member
Gold: 1.80
Aug 17 2009 03:21am
Waarom is blowen WEL verslavend, en een Spacecake duidelijk niet?
Komt door de Tabak --> Nicotine.

Noem mij een domme doos, maar blowen is puur verslavend door de tabak, anders zou het oraal toedienen van spacecake ook verslavend zijn, en heb dat nog nooit horen zeggen.
Member
Gold: 89.00
Aug 17 2009 03:32am
Quote (Hustlegirl @ Mon, 17 Aug 2009, 10:21)

Noem mij een domme doos, maar blowen is puur verslavend door de tabak, anders zou het oraal toedienen van spacecake ook verslavend zijn, en heb dat nog nooit horen zeggen.

er bestaat iets als een mentale verslaving.
ik noem jou gewoon een domme doos als ik dat wil, evenals ik jou henk-jan frits of peer kan noemen
Member
Gold: 201,508.60
Aug 17 2009 04:29am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Aug 17 2009, 09:14am)
hustlegirl jij bent gewoon egt dom, er zijn veel domme mensen maar dit gaat ver.
wiet Kan wel verslavend zijn maar zo een domme doos als jij snapt dat niet.
tijd om je ogen te openen, er zijn tegenwoordig ongeveer even veel mensen die in afkick klinieken zitten voor hun blowgedrag als voor hun coke verslaving, ik noem het blowgedrag omdat het volgens jij geen verslaving kan zijn
een angstaanval en hallucineren zijn 2 heel andere dingen.
en ik betwijfel of je überhaupt wel weet waar je et over hebt.

@ cranium van paddo's zie je geen kabouters, je ziet hooguit wat vervormingen, of vertraging bv:
het plafond lijkt op en neer te bewegen ( heel minimaal het shaked iets of wat), of je beweegt je hand en het lijkt slowmotion te zijn, je ziet namelijk je hand en daarnaast een vaag spoor van je hand.
wil je hallucineren ik bedoel echt hallucineren dan kun je beter,voor lsd gaan, of gewoon genoeg mdma gebruiken(teveel licht eraan hoe je et bekijkt), etc
je zou in theorie wel enigszins kunnen hallucineren op hawaiiaanse paddo's, maar of je die momenteel ngo kan krijgen vraag ik me af, sinds de paddo verboden is heb ik enkel troep in omloop gezien.

ja idd my bad , was ook niet echt de bedoeling om in te gaan op het paddo effect
ik ga er geheel ook mee akoord dat je verslaafd kan zijn aan wiet , ik ken er zelf wel een paar , al snap ik echt niet hoe
ikzelf heb er TOTAAL geen last van , ik rook zelf geen sigaretten , wel 4-1x joints / dag maar kan hier perfect mee stoppen , ben al meermaals een behoorlijke tijd gestopt zonder er eig last van te ondervinden

Member
Gold: 0.00
Aug 17 2009 05:33am
http://www.fahrii.dragonadopters.com/dragon_209878

This post was edited by fahrii on Aug 17 2009 05:33am
Member
Gold: 16.93
Aug 17 2009 06:13am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Aug 17 2009, 01:15am)
niet lichamelijk, hooguit mentaal, is persoons gebonden.
Hasj is net zo slecht als wiet, het gaat uiteindelijk allemaal om de thc(een het rookgedeelte buiten wegen gelaten)
Alcohol is veruit slechter en verslavender als wiet.

Waar het uiteindelijk met alles op neer komt is hoe je ermee om gaat.
Als je een keer coke mdma of speed pakt is dat ook lang niet zo slecht.
Ga voor jezelf maar na wat je al wel of niet doet,(eten, drinkn, roken, sporten, slapen, eten wat dan wel niet ongeOnd is.

Er is massa's aan info op het web hierover, erowid.org of .com is bv een goede

Voor mij is er niet echt een verschil tussen mentaal of lichamelijke verslaving, het is je lichaam die zegt dat je het fun vond en het opnieuw zou moeten doen.
Over alcohol, ik denk dat je het goed bedoeld maar slecht verwoord, alcohol op zich is niet verslavender, maar als de persoon een verslavende persoonlijkheid heeft, is het veel moeilijker om van een alcohol verslaving af te geraken dan van een jointverslaving. Ook nog een groot verschil tussen man en vrouw, man hebben zoiets van ach ik kan wel zonder terwijl vrouwen minder 'discipline' hebben.

De eerste keer dat je mdma pakt is het gevaarlijkst? Ik dacht dat je lichaam zoiets had als "Hey! Wtf is dit!"

Blijf er gewoon af, alcohol geeft delirium als je niet oppast, wiet schizofrenie/dementie.
Aan u de keuze.
Member
Gold: 9,221.15
Aug 17 2009 06:26am
Quote (cranium-sf @ Mon, 17 Aug 2009, 10:28)
nja bad trip , zenuwen krijgen hartkloppingen , mssn zweten enzo als het hevig is? maar hallucineren? komaan zeg xD
we spreken maar over wiet he :pµ

Ja we praten 'maar' over wiet, maar toch gebeurde het en het was niet het slechte optreden van K-Liber waardoor ik tripte.

Wat was het dan?

http://www.cannabisondercontrole.nl/27178/Wiet-verslaving.html

"Uit onderzoek blijkt dat geestelijke afhankelijkheid optreedt bij ongeveer 10% van de cannabisgebruikers. Dat is meer dan vroeger gedacht werd. Je wilt wel minderen of stoppen, maar door de wiet verslaving lukt dat niet. Je gebruikt meer en vaker dan je eigenlijk wilt. Dat heeft niets met sterke schoenen te maken, maar alles met de wiet verslaving."

This post was edited by uNoTopia on Aug 17 2009 06:33am
Member
Aug 17 2009 07:44am
Quote (Hustlegirl @ Mon, 17 Aug 2009, 10:21)

Dat jij die foto nog steeds gebruikt nadat MAC had aangetoond dat je 'm gewoon van het net geplukt hebt. Domme doos
'Oraal toedienen van spacecake'
Banned
Warn: 60%
Aug 17 2009 09:48am
Quote (Hustlegirl @ Mon, Aug 17 2009, 09:21am)

ja ben je nou homofiel of transexueel?
ik verklaar bij deze dat je sig nog kankerdommer is als je avatar
Go Back To Nederlands Topic List
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll